بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

متلک سنگین افشین پیروانی به قهرمانی استقلال ؛ پشت پرده دومی پرسپولیس از نگاه مدیر سرخ ها + سند

افشین پیروانی : اگر خط حمله پرسپولیس هم بیش از یک میلیون یورو ارزش داشت، بهتر عمل می‌کرد

نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۱۳ خرداد ۱۴۰۱ | ۹:۳۰


افشین پیروانی با کنایه به قهرمانی استقلال با مهاجمان گرانقیمت مدعی شد که اگر خط حمله پرسپولیس هم بیش از یک میلیون یورو ارزش داشت، بهتر عمل می‌کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

سرپرست پرسپولیس نسبت به برخی صحبت‌های بازیکنان استقلال و تیم‌های رقیب مبنی بر اینکه قهرمانی استقلال در این فصل پاک بود، واکنش نشان داد.

افشین پیروانی، سرپرست پرسپولیس درباره پیروزی تیمش مقابل فجرسپاسی گفت:

بازی خوبی بود. سه امتیاز را گرفتیم. هر چند مصدوم، محروم و ملی‌پوشان زیادی داشتیم. با این همه بازیکنان ما زحمت کشیدند. ناراحتیم که قهرمان نشدیم. ۶۳ سه امتیاز خوب بود اما وقتی قهرمان نشویم، خوب نیست. از تیم پرسپولیس انتظار قهرمانی می‌رود.

سرپرست پرسپولیس تهران درباره حضور بازیکنان این تیم در تیم ملی اما حضور دیرهنگام استقلالی‌ها گفت:

بازیکنان ملی پوش ما اجازه گرفتند و به تیم ملی رفتند اما استقلالی ها نرفتند. ما سعی کردیم به قانون احترام بگذاریم و ملی‌پوشان ما رفتند. بازیکنان ما رفتند تا از کسی عذرخواهی نکنیم. قانون می‌گوید بازیکنان ملی‌پوش باید خودشان را معرفی کنند. نمی‌دانم چرا تیم‌های دیگر بازیکنان خود را ندادند؟ برای اینکه از کسی عذرخواهی نکنیم، بازیکنان ملی‌پوش ما از تیم رفتند.

او در واکنش به اینکه ارسلان مطهری بعد از قهرمانی تیمش گفت که قهرمانی آن‌ها پاک بوده است، گفت:

یکی، دو باشگاه هم تبریک قهرمانی پاک گفتند. آنقدر می‌گویند که ما هم شک می‌کنیم که قهرمانی پاک بود؟ این مسئله لوث شده است. اینکه بازیکن کرونایی ۴۸ ساعته خوب شود و دارای امتیاز معیشتی شوند، حرف‌های هواداری و کری خواندن است. به این مسائل دامن نزنند. مبارکشان باشد. ما هم پنج سال قهرمان شدیم. تیم‌هایی هم که تیکه می‌اندازند یادشان رفته مدیرعاملشان شب خوابید و صبح در حسابش “خدا میلیارد” پول دید. یا اینکه اینکه چند برابر پول دادند و بازیکن ما را بردند. خودشان می‌خواهند خودنمایی کنید. راجع به پاک بودن صحبت نکنند. باید تلاش کنید و کار کنید تا سال جدید را با قهرمانی تمام کنید.

پیروانی در واکنش به اینکه از این تیم انتقاد می‌شود به علت جذب بازیکنان نه چندان خوب قهرمانی را از دست داد گفت:

در طول سال به مدت ۱۰ ماه بی‌پول بودیم و پنجره نقل و انتقالات ما بسته شد. اگر خط حمله ما هم بیش از یک میلیون یورو ارزش داشت، بهتر عمل می‌کردیم. ابزار کار یک مربی بازیکن است. ان‌شاء‌الله در سال جدید همه تلاش کنیم تا اتفاقات خوب رخ دهد.


خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *