بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

افشاگری وزارت ورزش درباره نقش یک مدیر ورزشی در خبرهای هنجارشکنانه

توضیحات حراست وزارت ورزش در مورد هتک حرمت در فضای مجازی

نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۱ | ۰:۰۲
توضیحات حراست وزارت ورزش در مورد هتک حرمت در فضای مجازی

حراست وزارت ورزش از نقش یکی از مدیران فدرسیون های ورزشی در پشت پرده هتک حرمت مدیران ورزشی در یک رسانه در فضای مجازی پرده برداشت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مدیرکل حراست وزارت ورزش و جوانان از شناسایی یک سایت با هدایت یکی از مدیران ورزش کشور خبر داد که مطالبی را علیه مدیران ورزش و رؤسای فدراسیون‌ها منتشر می‌کرد.

به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مجید شهیدی مدیرکل حراست وزارت ورزش و جوانان در دهمین جلسه شورای مدیران این وزارتخانه با اشاره به اقدامات برخی از سایت‌ها و صفحه‌هات اینستاگرامی مبنی بر نشر اکاذیب علیه مدیران ورزش کشور اظهار داشت:

از چند ماه پیش که برخی از سایت‌ها و در فضای مجازی طی خبرهای جعلی شروع به هتک حرمت مدیران ورزشی و رؤسای فدراسیون‌ها کردند، ما با هماهنگی پلیس فتا شروع به رصد کردن این سایت‌ها کردیم.

وی افزود:

طی مراحل شکایت که از طریق مراجع قضایی صورت گرفت، توانستیم یکی از این سایت‌ها را که در فضای مجازی نیز فعالیت داشت، شناسایی کنیم. این سایت به نام «اسپورت روم» در فضای مجازی مشغول به فعالیت بود و طی چندماه گذشته مطالب کذب مختلفی را علیه مدیران ارشد وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون‌های ورزشی منتشر کرده بود.

مدیرکل حراست وزارت خاطرنشان کرد:

با شناسایی که از طریق حراست وزارتخانه و پلیس فتا صورت گرفت، هدایت‌کننده این سایت مشخص شد که متأسفانه این فرد یکی از مدیران فدراسیون‌هاست و به این اقدامات اذعان کرده است.

وی گفت:

با توجه به مطالب کذبی که این فرد علیه مدیران ورزشی منتشر کرده و در این مدت موجب ایجاد حواشی زیادی شده است، ما در حراست وزارت ورزش و جوانان پیگیر این موضوع هستیم که از طریق مراجع قضایی اقدامات لازم انجام شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *