بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

گزارش تمرین تیم ملی ؛ از تداوم غضب اسکوچیچ به استقلالی ها تا ترک اردو توسط سردار آزمون

گزارش تمرین امروز 11 خرداد تیم ملی ایران : خروج سردار آزمون از اردو برای شرکت در مراسم ترحیم ؛ تابلوی ورود ممنوع مقابل استقلالی ها

نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ | ۲۳:۰۰
گزارش تمرین امروز 11 خرداد تیم ملی ایران : خروج سردار آزمون از اردو برای شرکت در مراسم ترحیم ؛ تابلوی ورود ممنوع مقابل استقلالی ها

تمرین امروز 11 خرداد تیم ملی ایران در شرایطی برگزار شد که سردار آزمون برای شرکت در مراسم ترحیم یکی از بستگانش اردو را ترک کرد و غیبت داشت و تابلوی ورود ممنوع اسکوچیچ همچنان مقابل استقلالی ها بالا بود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

تمرین تیم ملی فوتبال ایران با حضور بازیکنان تازه وارد و خوش‌آمدگویی دراگان اسکوچیچ به آنها، پیگیری شد.

آخرین تمرین تیم ملی فوتبال کشورمان پیش از ترک ایران برای حضور در اردوی قطر، از ساعت 18 امروز (چهارشنبه) در زمین شماره دو مرکز ملی فوتبال آغاز شد.

در این تمرین 23 بازیکن حضور داشتند و با وجود عذرخواهی باشگاه استقلال از دراگان اسکوچیچ بابت عدم حضور بازیکنان این تیم در اردو، سرمربی تیم ملی هنوز حاضر نشده است از تصمیم خود برای خط زدن بازیکنان استقلال عدول کند.

سردار آزمون مهاجم تیم ملی بابت درگذشت یکی از اقوام خود اردوی تیم ملی را ترک کرده و راهی گنبد شده است. همچنین میلاد محمدی به دلیل ابتلا به کرونا اردو را ترک کرد.

دراگان اسکوچیچ در شروع تمرین به مجید حسینی، امیر عابدزاده، علیرضا جهانبخش و سعید عزت‌اللهی که امروز به تمرینات اضافه شدند، خوش‌آمد گفت.

با اینکه بازیکنان چهره شادابی در تمرین نداشتند و به نظر می‌رسید از نداشتن بازی دوستانه تا این لحظه ناراحت هستند، اسکوچیچ سعی می‌کرد فضای شادابی در تمرین ایجاد کند.

حمید استیلی مدیر تیم ملی فوتبال و دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی در ابتدای تمرین با بازیکنان صحبت کردند تا آنها را از اقداماتی که برای اردوی تیم ملی تا این لحظه دنبال شده و در حال حاضر پیگیری می‌شود، آگاه کنند.

تمرین تیم ملی زیر نظر علی‌اصغر قربانعلی‌پور مربی بدنساز تیم آغاز شد و بازیکنان پس از 10 دقیقه کارهای بدنی، کار با توپ را آغاز کردند.

پس از گذشت 30 دقیقه از تمرین به بازیکنان تنفس داده شد تا پس از نوشیدن آب، کارهای تاکتیکی به صورت جدی‌تر دنبال شود.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *