بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

مورد عجیب پرسپولیس لیگ بیست و یکم ؛ حتی با رکورد شکنی هم قهرمان نشدند

احتمال شکست رکورد امتیازی پرسپولیس برانکو در لیگ هجدهم توسط پرسپولیس یحیی در لیگ بیست و یکم

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ | ۱۸:۰۰
پرسپولیس لیگ بیست و یکم

پرسپولیس در پایان لیگ بیست و یکم می تواند تا 63 امتیاز کسب کند. کاری که حتی برانکو هم با این تیم در لیگ هجدهم نتوانست بکند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

پرسپولیس فصل را با چه امتیازی تمام خواهد کرد؟

به گزارش فوتبالی، شاگردان یحیی گل محمدی در حالی فردا قرار است به مصاف فجر سپاسی بروند که در صورت برتری در این دیدار و در صورتی که رای کمیته انضباطی درباره بازی با تراکتور به سود آنها باشد لیگ را با 63 امتیاز به پایان خواهند برد.

پیش از این رکورد بیشترین امتیاز تیم نایب قهرمان در اختیار تیم سپاهان بود که طلایی‌پوشان اصفهان فصل گذشته و در حالی که در تعقیب پرسپولیس بودند با کسب 65 امتیاز به نایب قهرمانی رسیدند تا رکورددار بیشترین امتیاز تیم دوم باشند.

پیش از این در لیگ نوزدهم و در حالی که سرخپوشان با 67 امتیاز قهرمان شده بودند استقلال با 53 امتیاز در رده دوم قرار گرفت و در لیگ هجدهم که پرسپولیس با برانکو جام قهرمانی را بالای سر برد، قرمزها 61 امتیاز کسب کردند و سپاهانی‌ها با 58 امتیاز دوم شدند.

پرسپولیس در صورت بردن فجر سپاسی و با احتساب 3 امتیاز احتمالی بازی مقابل تراکتور 63 امتیازی خواهد شد و در این صورت تیم یحیی گل‌محمدی از پرسپولیس برانکو ایوانکوویچ که با 61 امتیاز قهرمان شد، امتیاز بیشتری کسب کرده است و حالا باید دید این اتفاق رخ خواهد داد یا نه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *