بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

ستاره آبی ها به فکر بازگشت ؛ پایان راه رسید؟!

روملو لوکاکو در آستانه بازگشت به اینترمیلان

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۱ | ۱۴:۱۲
لوکاکو ؛ روملو لوکاکو در آستانه بازگشت به اینترمیلان

روملو لوکاکو، ستاره بلژیکی اینتر، در آستانه بازگشت به باشگاه اینتر میلان قرار گرفته است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

لوکاکو تابستان سال گذشته با قراردادی به ارزش 105 میلیون یورو اینتر جدا شد و به چلسی پیوست تا بار دیگر حضور در لیگ برتر را تجربه کند.
با این حال این انتقال مطابق انتظار طرفین پیش نرود و او نتوانست درخششی که فصل قبل در ترکیب نراتزوری داشت را در جمع آبی‌های لندن نیز تکرار کند و در نهایت به بازیکنی نیمکت نشین در این تیم تبدیل شد.
صحبت‌هایی که او در میانه فصل درباره علاقه‌اش به اینتر و بازگشت به این باشگاه مطرح کرده بود نیز کار را برای او سخت‌تر کرد و باعث خشم و ناراحتی مدیران و حتی کادر فنی چلسی شد.

حالا اسکای اسپورت خبر داده که مدیران اینتر قرار است روز سه‌شنبه مذاکراتی را با وکلای لوکاکو آغاز کنند تا شرایط را برای بازگشت این مهاجم بلژیکی به سن سیرو بررسی کنند.
هرچند این باشگاه اعلام کرده که توانایی پرداخت مبلغی در حد و اندازه 105 میلیون یورو را ندارد و شاید همین موضوع کار بازگشت لوکاکو به اینتر را با مشکل مواجه کند، چرا که چلسی بدون شک حاضر نیست با مبلغ ناچیزی به فروش این بازیکن پس از تنها یک فصل رضایت دهد.
اما ممکن است که این ستاره بلژیکی با قراردادی قرضی از تیم توماس توخل جدا شده و به رقابت‌های لیگ ایتالیا برگردد که پیش از این توانایی‌های خود را در آن به اثبات رسانده بود.
گفته می‌شود که اینتر مذاکراتی را برای جذب پائولو دیبالا، ستاره یوونتوس، که پس از اتمام قرارداداش با این تیم بازیکن آزاد به حساب می‌آید آغاز کرده است.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *