بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

متلک سنگین اسطوره استقلال به جواد نکونام و مدیران آبی

علیرضا اکبرپور : خیلی از حاشیه های استقلال از سمت و سوی باشگاه است

نویسنده : پارس فوتبال ParsFootball.Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۱۰ شهریور ۱۴۰۳ | ۱۵:۵۳
علیرضا اکبرپور پیشکسوت استقلال : خیلی از حاشیه ها از سمت و سوی باشگاه است

علیرضا اکبرپور پیشکسوت استقلال گفت : در این سه بازی حاشیه های زیادی برای استقلال درست شده که خیلی از حاشیه ها از سمت و سوی باشگاه است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

علیرضا اکبرپور پیشکسوت استقلال در ارزیابی از عملکرد تیم استقلال برابر استقلال خوزستان در هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال اظهار کرد:

تیمی که می‌ خواهد قهرمان شود باید از ابتدای فصل امتیاز جمع کند. با روندی که استقلال بازی می‌کند و حواشی‌ای که قبل از این دیدار برای استقلال وجود داشت، بازی دور از خانه روی انگیزه و روحیه بازیکنان تاثیر منفی داشت و سبب شد بازی خوبی برابر استقلال خوزستان به نمایش نگذارد.

وی افزود:

این بازی از نظر فنی چیزی برای گفتن نداشت. البته بازیکن خارجی استقلال، کاکوتا موقعیت‌های خوبی برای تیم ایجاد کرد و یکی از بهترین بازیکنان استقلال در این دیدار بود.

اکبرپور خاطرنشان کرد:

فوتبال ما آماتور است، به طوری که قبل از بازی بیانیه صادر و تیم را وارد حاشیه می‌ کنند. هر تیمی که بتواند بر حاشیه‌ها غلبه کند، قطعا عملکرد موفقی در لیگ خواهد داشت.

وی در ارزیابی از عملکرد استقلال در این فصل گفت:

در طی این سه بازی چیزی از این تیم ندیدیم باید خیلی قوی‌تر و بهتر از این بازی کند و موقعیت‌های بیشتری ایجاد کند و امتیازات را به راحتی از دست ندهد. در این ۳ بازی ۵ امتیاز از دست رفته و اگر برای قهرمانی رقابت می‌کند پس از این با توجه به اینکه تیم‌ها هماهنگ‌تر می شوند و نسبت به هم شناخت پیدا می کنند، نباید امتیاز از دست بدهد.

بازیکن پیشین استقلال درباره تیم استقلال خوزستان نیز گفت:

تیم خوبی است و تلاششان برای برد بیشتر بود و دفاع خوبی انجام می دادند و از موقعیت‌های به دست آمده به خوبی استفاده کردند.

وی اظهار کرد:

تیم های بزرگ حاشیه های بزرگی دارند. تیمی برنده است که بتواند بر حاشیه‌ها غلبه و آن را خنثی کند. هر تیمی که وارد حاشیه شود موفق نمی شود. استقلال سال گذشته وارد حاشیه شد امسال هم حاشیه‌ها دست از سرش برنمی‌دارند، مدیریت و کادر این قدر باید باهوش باشند که حاشیه‌ها را از تیم دور کنند و خودشان نیز برای تیم حاشیه درست نکنند. در این سه بازی حاشیه های زیادی برای استقلال درست شده که خیلی از حاشیه ها از سمت و سوی باشگاه است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *