بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

واکنش رامین رضاییان به خبر جنجالی جدایی از پرسپولیس + سند

رامین رضاییان ، در برنامه فوتبال برتر ۸ خرداد ۱۴۰۱ : تا الان صحبتی درباره تمدید قرارداد بامن نشده و باید ببینیم در آینده چه می‌شود

نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران ParsFootball
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۱ | ۱۰:۵۹


رامین رضاییان مدافع تیم پرسپولیس درباره عدم تمدید قرارداد با تیم پرسپولیس در برنامه فوتبال برتر واکنش نشان داد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

رامین رضاییان در نقل و انتقالات زمستانی به پرسپولیس برگشت تا دوباره پیراهن این تیم را در لیگ ایران به تن کند. او در برنامه امشب فوتبال برتر درباره تمدید قراردادش و آینده خود در پرسپولیس گفت :

با من هیچ صحبتی برای تمدید قرارداد نشده و من خیلی پسر صادقی هستم. هیچ ایرادی هم ندارد و فوتبال حرفه‌ای شده. درست است تماشاگران من را دوست دارند و من هم آنها را دوست دارم اما این تقدیر من است.

رامین رضاییان افزود:

مسیری که من زندگی می‌کنم، به اتفاقاتش ایمان دارم. تمرکزم روی این بود که پرسپولیس قهرمان شود و در نهایت هر اتفاقی بیفتد، امیدوارم نام پرسپولیس و اسم پرسپولیس بماند. بازیکن می‌آید و می‌رود اما چیزی که به جا می‌گذارد مهم است.

رضاییان با جملاتی که به نظر کنایه آمیز بودند و گلایه‌هایی را نیز در خود داشتند، ادامه داد:

تا الان صحبتی نشده و باید ببینیم در آینده چه می‌شود. صحبت من حرف احترام است، بی‌معرفتی‌هایی بود، پرسپولیس و هوادارانش را بگذارید کنار. اما من این چیزها را دیدم. من تا الان همه جوره خودم را ثابت کردم و حرف نبودم و با عمل نشان دادم.


خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *