بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

ادعای عجیب ستاره پرسپولیس درباره قراردادش ؛ رامین رضاییان در مسیر علی کریمی + سند

رامین رضاییان در برنامه فوتبال برتر ۸ خرداد ۱۴۰۱ : به باشگاه پرسپولیس گفتم من برای چهار ماهی که می آیم، هیچ دریافتی نمی خواهم و قراردادم را بزنید صفر!

نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران ParsFootball
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۱ | ۱۳:۰۰


رامین رضاییان مدافع پرسپولیس در برنامه فوتبال برتر ۸ خرداد مدعی شد که هیچ دریافتی بابت بازگشت به پرسپولیس نداشته است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

رامین رضاییان در نقل و انتقالات زمستانی به پرسپولیس برگشت تا دوباره پیراهن این تیم را در لیگ ایران به تن کند. او در برنامه امشب فوتبال برتر ماجرای این بازگشت را تعریف کرده و به موردی اشاره کرد که بسیار عجیب بود.

عجیب ترین ادعای رامین رضاییان جایی بود که او به دریافت صفر ریال بابت حضور در پرسپولیس اشاره کرده و گفت:

من نزدیک به دو ماه از حقوقم را به باشگاه الدحیل بخشیدم و باشگاه پرسپولیس نزدیک به یک ماه از حقوق را به من داد تا رضایتم صادر شود. این وسط بدون هیچ منتی خیلی ضرر کردم چون می خواستم به پرسپولیس برگردم.با وجود ضرری که کردم به باشگاه پرسپولیس گفتم که من برای چهار ماهی که می آیم، هیچ دریافتی نمی خواهم و قراردادم را بزنید صفر! بعضی از رسانه ها شیطنت می کنند که رامین با پرسپولیس n تومان قرارداد بست.

واقعا من گفتم که به مدیریت باشگاه بگویید مبلغ قراردادم را صفر بزنند. مطمئنم که در نسل امروزی ممکن نیست چنین کاری از یک بازیکن سر بزند چون کار من دلی بود. گفتند که نمی توانید صفر بزنیم و سازمان لیگ ایراد می گیرد. گفتند ما 500 میلیون می زنیم که گفتم باید مالیات آن را خودم بدهم. خودم خواستم این ریسک را بکنم و در این شرایط با تمام وجود کنار پرسپولیس باشم.


خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *