بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

سنگ تمام ستاره محبوب پرسپولیس برای استقلال + سند

رامین رضاییان , در برنامه فوتبال برتر ۹ خرداد ۱۴۰۱ : به عنوان عضو کوچکی از خانواده پرسپولیس قهرمانی استقلال را تبریک می گویم

نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران ParsFootball
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۱ | ۱۲:۴۲


رامین رضاییان مدافع تیم پرسپولیس در واکنش به قهرمانی استقلال در لیگ برتر در برنامه فوتبال برتر گفت : به عنوان عضو کوچکی از پرسپولیس قهرمانی استقلال را تبریک می‌گویم.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

رامین رضاییان در نقل و انتقالات زمستانی به پرسپولیس برگشت تا دوباره پیراهن این تیم را در لیگ ایران به تن کند. او در برنامه امشب فوتبال برتر در واکنش به قهرمانی استقلال در لیگ برتر گفت :

پرسپولیس ۵ سال پیاپی قهرمان شد باید به این تیم احترام بگذاریم ، اکنون استقلال قهرمان شد به این تیم تبریک می گویم ، مطمئنن زمانی که قهرمان می شوی مسیر سختی را سپری می کنی و بیایید فراموش کنیم که وزیر پرسپولیسی بود وزیر استقلالی بود. الان استقلال قهرمان شده باید بگوییم وزیر استقلالی بود؟ این حرف قشنگ نیست.

رامین رضاییان در ادامه گفت :

من به عنوان یک عضو کوچک از خانوادهپرسپولیس قهرمانی را به استقلال تبریک می گوییم ، خیلی از هواداران خوب استقلال هم زمانی که پرسپولیس قهرمان شد به پرسپولیس تبریک گفتند. به نظرم چیزی از ارزش تیم ما کم نمی شود.


خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *