بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

حمله گلر استقلال به رکورد گلر پرسپولیس ؛ آخرین رکورد شکنی در روز جشن قهرمانی

سید حسین حسینی در یک قدمی شکستن رکورد کلین شیت های نیلسون

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۱ | ۱۹:۰۰
سید حسین حسینی در آستانه رکورد شکنی

چنانچه سید حسین حسینی امروز دروازه‌اش را بسته نگه دارد، به رکورد بیشترین کلین‌شیت در لیگ‌های 16 تیمی می‌رسد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

چنانچه سید حسین حسینی امروز دروازه‌اش را بسته نگه دارد، به رکورد بیشترین کلین‌شیت در لیگ‌های 16 تیمی می‌رسد.

به گزارش پارس فوتبال، برخلاف ادعای قبلی مسئولین فدراسیون فوتبال و تیم ملی، استقلال با استفاده از تمامی نفرات خود به مصاف نفت مسجد سلیمان می‌رود که یکی از این بازیکنان، سیدحسین حسینی سنگربان ملی‌پوش آبی‌هاست که امروز نیز در قفس توری این تیم قرار خواهد گرفت.

حسینی که در این فصل به‌عنوان سنگربان اول استقلال انجام وظیفه کرد، تنها در چهار دیدار برابر نساجی، گل گهر، صنعت نفت و شهر خودرو به میدان نرفت و در سایر 25 مسابقه قبلی در ترکیب اصلی تیمش حضور داشت.

سید حسین حسینی موفق شد که در این دیدارها، 17 بار دروازه‌اش را بسته نگه دارد و اصطلاحا کلین‌شیت کند. او در حال حاضر در کنار فرناندو دخسوس سنگربان استقلال خوزستان در لیگ پانزدهم، علیرضا بیرانوند در لیگ‌های شانزدهم و هفدهم، پیام نیازمند در لیگ نوزدهم و حامد لک در لیگ بیستم قرار گرفته است که تمامی این گلرها در دوره‌های ذکر شده، 17 بار موفق به ثبت کلین‌شیت شدند.

اما حسینی می‌تواند امروز با بسته نگه داشتن دروازه‌اش، آمار کلین‌شیت‌هایش را به عدد 18 برساند و در کنار نیلسون کوریا به رکورددار کسب بیشترین تعداد کلین‌شیت در لیگ‌های شانزده تیمی شود.

نیلسون در لیگ سیزدهم در تمامی 30 دیدار پرسپولیس به میدان رفت و 18 بار دروازه‌اش را بسته نگه داشت. حالا حسینی می تواند با انجام 26 مسابقه به این رکورد برسد که در نوع خود بی نظیر به شمار می‌رود.

رکورددار کلی بیشترین کلین‌شیت در یک دوره از رقابت‌های لیگ برتر نیز سیدمهدی رحمتی است که در لیگ دوزادهم که با حضور 18 تیم برگزار شد و در 34 مسابقه‌ای که برای استقلال به میدان رفت، 21 بار دروازه‌اش را بسته نگه داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *