بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

کنایه سنگین اسطوره محبوب پرسپولیس به مدیرعامل خبرساز سرخ ها

بهزاد داداش‌ زاده : رضا درویش باید پاسخگوی عملکرد بد نقل‌ و انتقالاتی‌ خود باشد

نویسنده : پارس فوتبال ParsFootball.Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۸ مرداد ۱۴۰۳ | ۱۳:۳۰
بهزاد داداش‌ زاده : رضا درویش باید پاسخگوی عملکرد بد نقل‌ و انتقالاتی‌ خود باشد

بهزاد داداش‌ زاده پیشکسوت پرسپولیس گفت : رضا درویش خودش باید درباره عملکرد ضعیف نقل و انتقالاتی پاسخگو باشد در هر صورت همه باید کمک کنیم تا پرسپولیس همان تیم همیشگی باشد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

بهزاد داداش‌ زاده پیشکسوت پرسپولیس  با بیان اینکه من از مدت‌ها پیش گفته‌ام که تغییر و تحولات در باشگاه در سیستم بازی بازیکنان تاثیر دارد و عواقبی را در پی خواهد داشت، اظهار داشت:

در همان نخستین بازی این اتفاق رخ داد و شاید اگر ما میزبان بودیم شرایط فرق می‌کرد، زیرا استادیوم آزادی برای تیم حریف استرس خاصی دارد و خود بازیکنان پرسپولیس هم تحت‌الشعاع این موضوع قرار می‌گیرند و فقط مختص رقبا نیست و شخصاً این موضوع را تجربه کرده‌ام.

وی افزود:

ذوب‌آهن نیز از این قاعده جدا نبود و شرایط طوری پیش رفت که فرق نمی‌کرد چه تیمی میزبان است و چه تیمی مهمان و علاوه بر آن هوای خشک بازی روی بازیکنان پرسپولیس تاثیر داشت.

داداش‌ زاده ادامه داد:

به هر حال بازی نزدیک و پایاپایی دو تیم انجام دادند، ولی نمی‌شود الان ما چیزی بگوییم یا بخواهیم نسبت به عملکرد ضعیف چند بازیکن انتقاد کنیم. طبیعی است که هماهنگی لازم در بازی اول وجود ندارد و بازی‌های تدارکاتی پرسپولیس کمتر از همه بوده است.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس تصریح کرد:

گلر پرسپولیس از فضای دیگری آمده بود و با فضای فوتبال ایران آشنایی لازم را نداشت و این‌ها همه اتفاقاتی است که رخ داده و به نظر من پرسپولیس زمان می‌خواهد و باید ببینیم رقبا چه امتیازاتی می‌گیرند، اما یک طرف قضیه این است که از دست رفتن امتیازات برای پرسپولیس جبران‌ناپذیر است و رقبا بی‌خیال نمی‌نشینند.

وی اضافه کرد:

بازی اصلی و عیار گاریدو و شاگردانش از هفته‌های دیگر مشخص خواهد شد و باید آن را در ادامه ببینیم ضمن اینکه پرسپولیس در حال استفاده از بازیکنان جوان است و این جوانان باید قدر این لحظات طلایی را بدانند و به خواسته‌های هواداران که برد و کسب سه امتیاز بازی است توجه کافی داشته باشند.

داداش‌زاده در ادامه گفت:

متاسفانه در بازی اول پرسپولیس این اتفاق نیافتاد و سردرگمی و بی‌ برنامه‌ بودن تیم در مستطیل سبز مشخص بود که البته این موضوع طبیعی است و برای هر باشگاهی رخ می‌دهد.

وی یادآور شد:

تغییر بازیکن، تغییر مربی و آوردن گاریدوی اسپانیایی، تغییر سیستم، تغییر افکار و تغییر استادیوم از تمامی عوامل تاثیرگذار در روند بازی پرسپولیس بود و در نهایت نتیجه لازم کسب نشد، ولی من فکر کنم این بازی در همان ابتدای لیگ یک درس خوب برای بازیکنان بود.

داداش‌ زاده با تأکید بر اینکه شرایط فوتبال ایران متفاوت با همه جاست، اشاره کرد:

شرایط لیگ ایران با همه جا فرق می‌کند الان رقبا به نسبت پرسپولیس بیشتر تقویت شده‌اند؛ حالا چه استقلال باشد یا سپاهان؛ پرسپولیس عملکرد لازم و کافی را در بازار نقل‌ و انتقالات نداشت و درویش باید پاسخگوی عملکرد بد خودش باشد.

پیشکسوت پرسپولیس هم‌چنین یادآور شد:

هم‌اکنون دیگر زمانی برای این صحبت‌ها باقی نمانده است و امیدوارم پرسپولیس به اندازه لازم و جهت مدعی ماندن تقویت شود اگر شرایطش باشد.

وی ادامه داد:

مدیریت درویش متزلزل بود و به هر حال هر زمان خطری روبروی خودش حس می‌کرد و حتی فکر می‌کرد اخراجش می‌کنند و ما نمی‌دانیم باشگاه چه قدر پول دارد که درویش دارد یک‌تنه برای سقف قرارداد مبارزه می‌کند، اما به هر حال نباید به این راحتی شیرازه تیم متلاشی می‌شد و ما بازیکن نیاز داشتیم.

داداش‌زاده خاطرنشان کرد:

در هر صورت بهتر است زیاد در رابطه با این موضوعات صحبت نکنیم تا تیم به حاشیه نرود و رضا درویش خودش باید درباره عملکرد ضعیف نقل و انتقالاتی پاسخگو باشد. در هر صورت همه باید کمک کنیم تا پرسپولیس همان تیم همیشگی باشد.

وی در ادامه گفت:

مهم نام پرسپولیس و هوادارانش است و هزاران بازیکن و مربی و مدیرعامل از این تیم رفته‌اند و مهم‌ترین موضوع همبستگی و اتحاد پرسپولیسی‌هاست.

پیشکسوت پرسپولیس در پایان بیان کرد:

نباید با یک مساوی اختلافات درونی را عیان کنیم و باید حمایت کنیم و تازه اول کار است و یک نیم فصل باقی مانده است. جام را آخر فصل می‌دهند و قهرمان نیم فصل هیچ سودی از آن نمی‌برد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *