بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

ادعای سنگین مربی رقیب پرسپولیس + سند

رضا ناصحی : شاید در مشهد فوتبال را دوست ندارند ؛ من به‌ عنوان یک مشهدی، کاپیتان ابومسلم، پدیده و شهر خودرو می‌گویم که واقعاً تنها بودیم

نویسنده : Parsfootball Instagram Service
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۱ | ۱۴:۵۰


رضا ناصحی مربی تیم فوتبال شهر خودروی مشهد گفت : شاید در مشهد فوتبال را دوست ندارند. من به‌ عنوان یک مشهدی، کاپیتان ابومسلم، پدیده و شهر خودرو می‌گویم که واقعاً تنها بودیم.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

رضا ناصحی مربی تیم فوتبال شهر خودروی مشهد پس از شکست تیمش مقابل پرسپولیس و قطعی شدن سقوط این تیم به لیگ دسته اول اظهار داشت:

این اتفاق برای من خیلی سخت است، چون یک سال حرف نزده بودم. خیلی مشکلات داشتیم و این تیم آنطور که باید حمایت می‌شد، حمایت نشد.

وی در ادامه افزود:

من به‌عنوان یک مشهدی، کاپیتان ابومسلم، پدیده و شهر خودرو می‌گویم که واقعاً تنها بودیم. یک عده به من خرده می‌گرفتند که نباید اینجا کار می‌کردم. ما در مشهد قبلاً هم این تجربه را در قبال ابومسلم، پیام و سیاه‌جامگان داشتیم، چوب آن را خوردیم و مدت‌ها تیم نداشتیم. این فصل این تنهایی را حس کردیم، اما خودم وجدانم راحت است که تلاشم را برای تیمی که در آن زحمت کشیدم و تیم شهرم بود، انجام دادم.

مربی تیم فوتبال شهر خودرو خاطر نشان کرد:

برخی با ما دشمنی و مشکل دارند، اما مسئله‌ای نیست. این تیم سقوط کرد و فردا ما مشهدی‌ها که در این شهر زحمت کشیدیم، باز باید حسرت داشتن یک تیم لیگ برتری را بخوریم تا ببینیم چه اتفاقاتی رخ می‌دهد. در مشهد هیچ‌کسی به ما کمک نکرد و تنها اشخاصی که زحمت کشیدند، بازیکنان با شرف‌مان بودند که تمام فصل را تلاش کرده و زحمت کشیدند و در نهایت حسرت برای ما ماند.

رضا ناصحی درباره اینکه منظورش چه کسانی است که کمک نکرده‌اند، گفت:

آنها که دستی بر آتش داشتند و می‌توانستند کمک کنند. من اسمی نمی‌آورم و شاید آنها نمی‌توانستند کمک کنند. در شهرهای دیگر همه پای کار هستند و به تیم شهرشان کمک می‌کنند، اما در مشهد همیشه اینطور است. شاید با فوتبال مشکل دارند و تجربه نشان داده است فوتبال ما در مشهد همیشه مشکل داشته و کسی به آن کمک نمی‌کند. شهری که استادیوم به آن قشنگی دارد، اما امسال حتی طعم بازی در آن را نچشیدیم.

وی خاطرنشان کرد:

ما تیم مشهد هستیم، اما این درد است که نتوانستیم در ورزشگاه شهر خودمان بازی کنیم. بازی ما با پرسپولیس در ورزشگاه ثامن الائمه (ع) برگزار شد، اما تیم نساجی در ورزشگاه امام رضا (ع) از ذوب‌آهن میزبانی کرد. این فقط یک مثال است و ببینید چه مشکلات دیگری داشتیم و حالا باید حسرت بخوریم. شاید خیلی‌ها به من خرده بگیرند، اما من تمام توانم را برای تیم شهرم گذاشتم و شب سرم را راحت روی بالش می‌گذارم که تلاش کردم تا تیم شهرم سقوط نکند.


خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *