بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

ببینید ؛ افتضاح بزرگ پلیس در فینال لیگ قهرمانان اروپا و واکنش دوگانه رسانه ها + سند

فیلم ؛ استفاد پلیس فرانسه از گاز اشک آور برای پراکنده کردن هواداران اطراف استادیوم در بازی فینال لیگ قهرمانان اروپا

نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران ParsFootball
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۸ خرداد ۱۴۰۱ | ۱۲:۵۴


در بازی فینال شب گذشته لیگ قهرمانان اروپا پلیس با استفاده از گاز اشک‌آور هواداران لیورپول را در اطراف استادیوم پراکنده کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

ازدحام عجیب و غیرمنتظره هواداران لیورپول پیش از شروع فینال لیگ قهرمانان اروپا باعث شد این مسابقه در نهایت با تاخیر 36 دقیقه آغاز شود. به نظر می‌رسد تعدادی از هواداران بدون بلیت وارد استادیوم شدند و به همین علت آنهایی که بلیت داشتند نتوانستند در نهایت این بازی را از نزدیک ببینند. ورودی‌های استادیوم بسته شده بود و انبوهی از هواداران نتوانسته‌اند وارد ورزشگاه شوند.

اما پلیس فرانسه در نهایت تصمیم به استفاده از گاز اشک‌آور گرفت تا اینگونه هواداران لیورپول را پراکنده کرده و شرایط آغاز مسابقه را فراهم کند. این رفتار پلیس انتقادات شدیدی را برانگیخته و بسیاری ضعف در برگزاری این مسابقه بزرگ را عامل چنین برخوردهایی عجیب و غیرمنتظره‌ای توصیف کرده‌اند.

حتی ماروین برادر جوئل ماتیپ نیز که به پاریس سفر کرده و سعی در ورود به ورزشگاه داشت، با گاز اشک آور پلیس در نهایت مجبور شد به یک رستوران پناه ببرد. این درحالی است که همسر برادر مدافع لیورپول باردار است. در نهایت فینال لیگ قهرمانان اروپا با تاخیری نزدیک به یک نیمه شروع شد و فضای اطراف استادیوم استادوفرانس نیز رو به آرامی رفت.

نکته جالب این موضوع در این است که اگر این اتفاق در کشور خودمان ایران می افتاد ، رسانه های معاند به گونه دیگری نسبت به این موضوع می پرداختند.

لیگ قهرمانان اروپا

لیگ قهرمانان اروپا


خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *