بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

از شایعه عجیب درباره مهدی طارمی تا گزینه جذاب تدارکاتی برای تیم ملی در تلویزیون پارس فوتبال + فیلم

تلاش فدراسیون فوتبال برای نهایی کردن دیدار ایران و اروگوئه ؛ اعلام برنامه هفته پایانی لیگ برتر و واکنش مهدی طارمی به شایعه ازدواجش ؛ تلویزیون پارس فوتبال 8 خرداد 1401

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۸ خرداد ۱۴۰۱ | ۹:۰۰


امشب دیدارهای معوقه هفته بیست و نهم از جمله دیدار پرسپولیس و شهرخودرو دقیقا یک روز پیش از آغاز بازی های هفته سی ام برگزار خواهند شد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

سرانجام امشب دیدارهای معوقه هفته بیست و نهم لیگ برتر از جمله دیدار پرسپولیس و شهرخودرو انجام می شوند تا پرونده این هفته نیز بسته شود.

به گزارش پارس فوتبال، پس از اینکه به علت آلودگی هوا در برخی از شهرهای ایران دیدارهای هفته بیست و نهم به تعویق افتاد، حالا قرار است دیدارهای معوقه برگزار شوند و سپس به استقبال هفته پایانی لیگ بیست و یکم برویم.

امشب پرسپولیس در آخرین دیداری که میزبان خواهد بود، به مصاف شهرخودرو می رود. دیداری که اگر نماینده مشهد در آن پیروز از بازی خارج نشود، سقوطش به دسته پایین تر قطعی خواهد شد.

از طرفی برنامه دیدارهای هفته سی ام نیز اعلام شده و در صورتی که سقوط شهرخودرو امشب قطعی شود، عصر فردا استقلال به مصاف نفت مسجدسلیمانی می رود که خیالش از بابت بقا راحت شده و آبی پوشان پس از پایان بازی می توانند جشن قهرمانی برگزار کنند. پرسپولیس نیز در آخرین دیدار فصل نکبت بارش پنج شنبه در شیراز میهمان فجرسپاسی سقوط کرده خواهد بود.

شرایط اردوی تیم ملی نیز بحرانی شده و مسئولان فدراسیون فوتبال به دنبال توافق با تیم ملی اروگوئه برای دیدار تدارکاتی هستند و این حواشی صدای برخی از بازیکنان تیم ملی را نیز در آورده است.

به همین بهانه مروری می کنیم بر مهم ترین و آخرین اتفاقات و اخبار فوتبال باشگاهی و ملی ایران در تلویزیون پارس فوتبال.

طارمی شایعات را تکذیب کرد

اخیرا شایعه ازدواج مهدی طارمی ستاره ایرانی پورتو منتشر شده است که خود این بازیکن مدعی شده که این خبر صحت ندارد.

جشن قهرمانی استقلال در روز دوشنبه

با اعلام برنامه هفته سی ام لیگ برتر از سوی سازمان لیگ، دیدار استقلال و نفت مسجدسلیمان دوشنبه و دیدار فجرسپاسی و پرسپولیس نیز روز پنج شنبه هفته جاری برگزار خواهند شد.

اروگوئه ؛ جدیدترین گزینه بازی تدارکاتی برای تیم ملی

آنطور که شنیده می شود، مسئولان فدراسیون فوتبال این روزها به دنبال برگزاری دیدار دوستانه با تیم ملی اروگوئه هستند.

به احترام آبادان ؛ پرسپولیس با بازوبند مشکی

بازیکنان پرسپولیس در دیدار امشب برابر شهرخودرو به احترام درگذشتگان حادثه ساختمان متروپل آبادان با بازوبند مشکی به میدان خواهند رفت.

متلک های طارمی و آزمون به فدراسیون فوتبال

پس از لغو دیدار ایران و کانادا و بلاتکلیفی اردوی تیم ملی، مهدی طارمی و سردار آزمون با انتشار پیام هایی در توئیتر و اینستاگرام به این موضوع اعتراض کردند.

جشن قهرمانی استقلال 78 هزار نفری نیست

با اعلام سازمان لیگ، تنها 30 درصد ظرفیت ورزشگاه آزادی به هواداران استقلال برای تماشای جشن قهرمانی این تیم اختصاص خواهد یافت.

حامد لک در مس کرمان ؟

اخیرا شایعاتی مبنی بر جدایی حامد لک از پرسپولیس و پیوستن این بازیکن به مس کرمان شنیده شده است که مدیران مس این شایعات را تکذیب کرده اند.

اهداف مشترک سرخابی ها در نقل و انتقالات

سعید صادقی، یونس دلفی، سعید عزت اللهی، محمد خدابنده لو و یاسین سلمانی اهداف مشترک استقلال و پرسپولیس در بازار تابستانی هستند.


خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *