بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

ستاره ای که چشم رئال مادرید را گرفت ؛ جایگزین امباپه پیدا شد؟ + فیلم

مهارت های شوامنی گزینه خرید رئال مادرید

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۷ خرداد ۱۴۰۱ | ۱۴:۵۷


پدیده 22 ساله فرانسوی موناکو قرار است هفته آینده قرارداد خود با رئال مادرید را امضا کند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

خبرگزاری‌های ورزشی فرانسه از انتقال شوامنی ستاره فرانسوی موناکو به رئال مادرید در هفته آینده خبر دادند.

نشریه فرانسوی معتبر «اکیپ» روز چهارشنبه، 4 خرداد، گزارش داد که مدیران باشگاه رئال مادرید با اورلین شوامنی، ستاره 22 ساله موناکو به توافق دست یافته‌اند و امکان دارد هفته آینده این انتقال رسمی شود.

فابریتزیو رومانو، روزنامه‌نگار و کارشناس معتبر نقل و انتقالات فوتبال اروپا قیمت اورلین شوامنی را بیش از 50 میلیون یورو دانست و مدعی شد که تاکنون دو باشگاه رئال مادرید و موناکو بر سر قیمت این بازیکن به توافق نرسیدند.

نشریه اسپانیایی «مارکا» گزارش داد که پس از ناکامی در جذب کیلیان امباپه از پاری‌سن‌ژرمن، مدیران رئال مادرید در تلاش هستند که خرید‌ «آنتونیو رودیگر» و «اورلین شوامنی» را قطعی کنند.

همچنین در این گزارش آمده است که مدیران رئال مادرید مدت‌هاست که شرایط اورلین شوامنی را زیر نظر گرفته‌اند و به‌دنبال ایجاد رقابت‌ بین کارلوس کاسمیرو و این بازیکن هستند.

اخیراً، نشریه معتبر فرانسوی «لو پاریزین» نوشت که پدیده 22 ساله فوتبال فرانسه با تیم‌های رئال مادرید و لیورپول به توافق رسیده و اکنون تصمیم با خود بازیکن است که به کدام تیم منتقل خواهد شد، اما خبرگزاری‌های فرانسوی و اسپانیایی چهارشنبه مدعی شدند که این بازیکن به مادرید خواهد رفت تا شاگرد کارلو آنجلوتی در فصل آینده شود.

گفتنی است، شوامنی، در نقل و انتقالات زمستانی 2019، با قراردادی پنج ساله به ارزش 18 میلیون یورو از بوردو به موناکو پیوسته بود.


خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *