بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

بهترین خبر برای کلوپ ؛ مصدمان لیورپول رسیدند + تصاویر

آمادگی فابینیو و تیاگو برای دیدار حساس لیورپول و رئال مادرید

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۷ خرداد ۱۴۰۱ | ۲:۰۰
لیورپول و رئال مادرید

تیاگو آلکانتارا و فابینیو، دو هافبک مصدوم لیورپول به فینال فردا شب برابر رئال مادرید خواهند رسید. لک لک ها با آمادگی کامل در فینال هستند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

تیاگو آلکانتارا و فابینیو، دو هافبک مصدوم لیورپول به فینال فردا شب برابر رئال مادرید خواهند رسید.

به گزارش پارس فوتبال، لیورپول در هفته های اخیر بارها شاهد مصدومیت بازیکنان باکیفیت خود بوده، اما این تیم برای فینال فردا لیگ قهرمانان برابر رئال مادرید تمامی بازیکنان خود را در اختیار خواهد داشت. محمد صلاح و ویرژیل فن دایک در ترکیب ابتدایی لیورپول مقابل ولوز در هفته پایانی لیگ برتر غایب بودند، اما هر دو بازیکن می توانند در بازی فردا شب به میدان بروند.

اما تیاگو آلکانترا در جریان این مسابقه دچار مصدومیت شده و بین دو نیمه تعویض شد. برخی اخبار حاکی از احتمال غیبت این هافبک اسپانیایی در بازی برابر رئال مادرید بود، اما تیاگو امروز در تمرینات لیورپول به طور کامل شرکت کرد و او مشکلی برای حضور در این مسابقه حساس ندارد. فابینیو نیز دیگر غایب تمرینات مرسی سایدی ها در روزهای اخیر بود، اما او نیز امروز بدون مشکل در کنار دیگر ستاره های لیورپول تمرین کرد تا در صورت صلاحدید یورگن کلوپ، در ترکیب ثابت این تیم برای فینال مقابل رئال مادرید قرار بگیرد.

یورگن کلوپ نیز در نشست خبری پیش از دیدار مقابل رئال مادرید، خبر حضور کامل و بدون مشکل تیاگو آلکانتارا و فابینیو در آخرین تمرینات لیورپول برای فینال لیگ قهرمانان اروپا 2022 را تایید کرد و بدین ترتیب این دو هافبک باتجربه می توانند مرسی سایدی ها را برای این مسابقه حساس یاری کنند.

لیورپول و رئال مادرید

لیورپول و رئال مادرید

لیورپول و رئال مادرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *