بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

فوری ؛ ایران – کانادا لغو شد ؛ ضربه بزرگ به فدراسیون بدون رئیس

لغو دیدار دوستانه تیم ملی ایران برابر تیم ملی کانادا با اعلام رسمس فدراسیون فوتبال کانادا

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۵ خرداد ۱۴۰۱ | ۱۸:۴۰
لغو دیدار دوستانه تیم ملی ایران برابر تیم ملی کانادا

دیدار دوستانه تیم ملی ایران که قرار بود 15 خرداد در برابر تیم ملی کانادا انجام شود، با اعلام رسمی فدراسیون فوتبال کانادا لغو شد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

دیدار دوستانه تیم ملی ایران برابر تیم ملی کانادا لغو شد.

به گزارش پارس فوتبال و به نقل از ایسنا، بنا بر اعلام فدراسیون فوتبال کانادا، دیدار دوستانه تیم‌های ملی ایران و کانادا لغو شد.

این دیدار قرار بود در تاریخ 15 خرداد در کانادا برگزار شود و فدراسیون فوتبال ایران نیز اقدامات لازم جهت اخذ ویزای کانادا را آغاز کرده بود.

فدراسیون فوتبال کانادا با انتشار خبر لغو شدن دیدار دوستانه این کشور با ایران اعلام کرد که به خریداران بلیت این بازی به زودی درباره جزییات اطلاع‌رسانی خواهد کرد.

بعد از تفاهم دو کشور برای برگزاری این دیدار دوستانه، برخی سیاستمداران کانادایی انتقادهایی به ایده برگزاری این بازی وارد کردند.

با لغو این مسابقه، تیم ملی ایران هیچ دیدار دوستانه ای برای پنجره بازی‌های ملی ندارد.

حمید استیلی روز گذشته گفته بود اگر کانادا در مسیر برگزاری این بازی سنگ اندازی کند، باید جریمه هنگفتی را پرداخت کند و به هر نحو ممکن باید این دیدار برگزار شود اما به نظر می رسد کانادایی‌ها نهایتا برای لغو این بازی به جمع بندی رسیده‌اند و باید دید جریمه ای شامل حال فدراسیون فوتبال این کشور می شود یا نه.

اسکوچیچ اخیرا اسامی ۲۵ بازیکن را برای حضور در تیم ملی ایران اعلام کرده که قرار بود راهی ترکیه شوند تا مراحل اخذ ویزا کانادا را سپری کنند.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *