بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

سنگ تمام پیشکسوت فوتبال ایران برای ستاره های تیم امیر قلعه نویی

مرتضی اسدی : تیم ملی فوتبال ایران روی کاکل مهدی طارمی ، سردار آزمون و علیرضا جهانبخش می‌ چرخد

نویسنده : پارس فوتبال ParsFootball.Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ | ۱۱:۱۴
مرتضی اسدی : تیم ملی فوتبال ایران روی کاکل سه بازیکن می‌ چرخد

مرتضی اسدی پیشکسوت فوتبال ایران گفت : روند بازی تیم ملی به گونه‌ای شده که بازیکنان به صورت گروهی بازی نمی‌کنند و در خط هجومی هم مهدی طارمی، سردار آزمون و علیرضا جهانبخش با تاکتیک فردی خود موقعیت‌هایی را خلق می‌کنند و می‌توان گفت که تیم ملی روی کاکل این ۳ بازیکن می‌چرخد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مرتضی اسدی پیشکسوت فوتبال ایران در رابطه با عملکرد تیم ملی در این بازی اظهار داشت:

بازیکنان اگر کمی دقت می‌کردند، می‌توانستند پیروز از زمین خارج شویم البته ازبکستان هم تلاش زیادی برای رسیدن به گل انجام داد و در این بازی هم لایق کسب پیروزی بودیم و هم می‌توانستیم شکست بخوریم.

او ادامه داد:

فشار خوبی روی دروازه ازبکستان به وجود آوردیم اما در زدن ضربات آخر دقت لازم را نداشتیم. تیم ملی در حال پوست اندازی است و نیاز به زمان دارد تا بازیکنان جدید بتوانند خود را با سایر نفرات با تجربه وفق دهند. بازیکنان جوانی که وارد زمین شدند ناهماهنگ بودند و باید بازی‌های دیگری را انجام دهند تا بتوانند به سطح آمادگی بالا در تیم ملی دست یابند.

اسدی در پاسخ به این سوال که بی برنامگی در بازی تیم ملی از جام ملت‌های ۲۰۲۳ تاکنون دیده می‌شود و دلیل آن چه می‌تواند باشد، تصریح کرد:

روند بازی تیم ملی به گونه‌ای شده که بازیکنان به صورت گروهی بازی نمی‌کنند و در خط هجومی هم مهدی طارمی، سردار آزمون و علیرضا جهانبخش با تاکتیک فردی خود موقعیت‌هایی را خلق می‌کنند و می‌توان گفت که تیم ملی روی کاکل این ۳ بازیکن می‌چرخد.

بازیکن پیشین فوتبال ایران ادامه داد:

این بازیکنان سال‌های زیادی را در فوتبال اروپا بازی کرده‌اند و تجربه‌های خوبی را کسب کرده‌اند که می‌توانند به بازیکنان جوان‌تر انتقال دهند. قلعه نویی مربی توانمندی است که می تواند شرایط را برای تیم ملی بهتر کند و امیدوارم روز های خوبی را برای ایران شاهد باشیم.

کارشناس فوتبال در رابطه با عملکرد خط دفاعی تیم ملی گفت:

فوتبال ایران چه در داخل کشور و چه در خارج از کشور دچار اُفت شده است و نفرات خوبی را تحویل نداده‌ایم. بازیکنانی که در خط دفاع بازی کردند همان‌هایی بودند که چندین سال است که در لیگ برتر مشغول به فعالیت هستند و اگر بخواهیم ۵ بازیکن برتر را نام ببریم باز هم اسم این نفرات را خواهیم گفت چون بازیکن شاخصی در این مدت به فوتبال ایران معرفی نشده است.

او تصریح کرد:

باید روی درآمدزایی و فوتبال پایه در کشور کار کرد اگر همین روند پیش رود در سال‌های آینده نمی‌توان انتظار خاصی از تیم‌های باشگاهی و ملی داشت و نیاز داریم تا هر چند سال یک بار بازیکنان خوبی را به فوتبال ایران معرفی کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *