بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

رونالدو و مسی برای امباپه و هالند دست نیافتنی است

لوئیز ساها، ستاره سابق مچستریونایتد : هالند و امباپه هرگز به سطح مسی و رونالدو نمی رسند

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۳ | ۸:۴۹
رونالدو ؛ ساها : هالند و امباپه هرگز به سطح مسی و رونالدو نمی رسند

لوئیز ساها، ستاره سابق مچستریونایتد، تاکید کرد که ارلینگ هالند و کیلیان امباپه نمی‌توانند هرگز به سطح لیونل مسی و کریس رونالدو برسند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

رونالدو و مسی هر دو فوتبال اروپا را ترک کرده‌اند و به ترتیب راهی لیگ حرفه.ای عربستان و ام‌ال‌اس شده‌اند. با نبود این دو ستاره، امباپه و هالند به عنوان جانشینان تاج و تخت خالی آنها معرفی می‌شوند.

هالند با قهرمانی سه‌گانه با منچسترسیتی در فصل ۲۰۲۳-۲۰۲۲ از امباپه پیشی گرفت، اما با ۳۸ گل در ۴۵ بازی، فصل کم فروغی را (با توجه به استانداردهای بالای خود) پشت سر گذاشت. با این حال، ستاره فرانسوی با درخشش در تیم ملی و کسب یک مدال طلای جام جهانی و حضور در دو فینال متوالی، یکی از بازیکنانی است که انتظار می.رود در یک دهه آینده از مدعیان اصلی توپ طلا باشد.

با وجود این، لوئیس ساها، ستاره سابق منچستریونایتد، همچنان بر این باور است که نه امباپه و نه هالند نمی‌توانند از سطح مسی و رونالدو فراتر بروند.

او گفت:

«کاملا درک می‌کنم که چرا طرفداران زیادی لیونل مسی را دوست دارند و همچنین کاملاً درک می‌کنم که چرا خودم و بسیاری دیگر طرفدار کریستیانو رونالدو هستیم. شما واقعاً نمی‌توانید این دو بازیکن را از هم جدا کنید زیرا آنها استعدادهای فوق العاده‌ای هستند و اصلاً شبیه هم نیستند. آنها دو بازیکن متفاوت هستند. مسی تقریباً یک نابغه طبیعی است که برای بهترین شدن با توجه به جثه و قدش مجبور به تطبیق دادن بازی خود شد.

رونالدو از قد و قدرت خود استفاده کرده تا بیش از ۹۰۰ گل به ثمر برساند. بنابراین شما دو بازیکن مختلف با سبک‌ها و ویژگی‌های متفاوت دارید. آنها دو بازیکن در این دوره هستند که به سادگی بر استعداد و پتانسیل خود غلبه کرده‌اند. شما نمی‌توانید چیز بیشتری بخواهید. دیگر هرگز چنین چیزی را نخواهید دید. شاید ارلینگ هالند و کیلیان امباپه برای ۱۰ سال با هم رقابت کنند اما هرگز از نظر بزرگی به آن‌ها نزدیک نخواهند شد. اگر می‌خواهند به مسی و رونالدو برسند، باید در باقی‌مانده دوران حرفه‌ای خود ۵۰ گل در هر فصل به ثمر برسانند، که غیرممکن است.”

ممکن است امباپه و رونالدو در مسابقات قهرمانی اروپا که به زودی برگزار می‌شود، با هم روبرو شوند، در حالی که هالند پس از یک فصل طاقت‌فرسا با منچسترسیتی، به دنبال استراحت در تعطیلات فصلی است. در همین حال، مسی قرار است روز شنبه شب با تیم اینتر میامی در ام‌ال‌اس مقابل فیلادلفیا یونیون به میدان برود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *