بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

متلک سنگین اسطوره استقلال به جواد نکونام + عکس

رضا رجبی : جواد نکونام احترام خودش را حفظ کند و تا دیر نشده برود

نویسنده : پارس فوتبال ParsFootball.Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۵ خرداد ۱۴۰۳ | ۱۳:۰۱
رضا رجبی : جواد نکونام احترام خودش را حفظ کند و تا دیر نشده برود

رضا رجبی پیشکسوت استقلال گفت : با توجه به این مشکلات به نظر من به صلاح نیست که جواد نکونام در استقلال بماند چرا که با توجه به این ناکامی دشمنان زیادی دارد و اگر در فصل بعد هم نتیجه نگیرد قطعاً مورد غضب هواداران قرار خواهد گرفت او باید در اوج خداحافظی کند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

رضا رجبی پیشکسوت استقلال درباره پیروزی تیم فوتبال استقلال مقابل پیکان در هفته پایانی لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت:

این بازی برای هر دو تیم حائز اهمیت بود، اما استقلال با شروع خوبی که در نیمه نخست داشت توانست با هنرنمایی مهرداد محمدی کار را در همان نیمه تمام کنند و یک پیروزی خوب را به دست بیاورند.

وی ادامه داد:

استقلال بزرگترین اشتباهی که در این لیگ انجام داد این بود که تمام تمرکزش را روی نتایج پرسپولیس گذاشته بود که این موضوع در ۳ هفته پایانی تاثیرش را روی نتایج آبی پوشان گذاشت. در بازی پایانی شاگردان نکونام فشار زیادی را تحمل کردند و تمام فوتبال اعم از فدراسیون کمیته داوری دست به دست هم دادن تا استقلال قهرمان نشود. طبق پیش‌بینی‌هایی که از قبل داشتم این بود که نکونام باید روی فاز تهاجمی تمرکز بیشتری می‌کرد و کمتر در دفاع جمع می‌شد. نکونام کمی بی‌تجربه عمل کرد و نتوانست حواشی را کنترل کند و این باعث افت روحیه بازیکنان شد.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در رابطه با نبود کمک داور ویدیویی و ضربه به تمام تیم‌های لیگ برتر، تصریح کرد:

اسم فوتبال ما را حرفه‌ای گذاشتند با اینکه برای ورود یک تکنولوژی که تمام لیگ‌های دنیا از آن استفاده می‌کنند عاجز هستند. افغانستان هم از این تکنولوژی استفاده می‌کنند، اما لیگ ایران که جزو ۵ لیگ برتر آسیا قرار دارد از آن محروم است. نبود این تکنولوژی باعث شده که اکثر تیم‌ها در این فصل ضرر کنند و به نظر من می‌توانست جای قهرمان و یا حتی سقوط کننده تغییر کند. این مشکلات برای لیگ برتر ایران خوشایند نیست مخصوصاً برای تیم‌هایی که هواداران زیادی دارند. در کل بابت این قهرمانی به پرسپولیس تبریک می‌گویم، اما باید پذیرفت که بسیاری از افراد از ورود VAR به فوتبال ایران ناراحت می‌شوند، زیرا منفعتشان به خطر می‌افتد.

رجبی با بیان اینکه اگر بازی با نساجی را می‌بردیم اکنون بدون اتفاق خاصی قهرمان می‌شدیم، عنوان کرد:

بازی با نساجی را با اشتباهات زیاد و عدم تمرکز انجام دادیم با اینکه اگر در آن بازی پیروز می‌شدیم پرسپولیس اگر ۳۰ گل آفساید هم به ثمر می‌رساند باز هم قهرمان بودیم. بهترین کار این بود که ابتدا مدیریت و سپس کادر فنی استقلال حواشی را کنترل می‌کردند و تنها همانند پرسپولیس تمرکزشان را روی مسابقات می‌ذاشتند. شاگردان اوسمار بدون نگاه به نتایج استقلال مسیر قهرمانی را پیش بردند و موفق شدند.

تیم فوتبال استقلال در پایان با بیان اینکه صلاح ماندن نکونام در استقلال تنها به تصمیم هیئت مدیره باشگاه بستگی دارد، خاطرنشان کرد:

نکونام در مصاحبه‌ای گفت که قرارداد دارد و می‌خواهد در استقلال بماند. متاسفانه نکونام قدر موقعیتی که داشت را به خوبی ندانست و روی برخی اشتباهات از جمله پرداختن به حواشی تیم را به دردسر انداخت. با توجه به این مشکلات به نظر من به صلاح نیست که جواد نکونام در استقلال بماند چرا که با توجه به این ناکامی دشمنان زیادی دارد و اگر در فصل بعد هم نتیجه نگیرد قطعاً مورد غضب هواداران قرار خواهد گرفت. او باید در اوج خداحافظی کند و این به احترام او در برابر هواداران کمک می‌کند. ماندن یا رفتن او در اصل بر عهده هیئت مدیره باشگاه خواهد بود و آنها تصمیم می‌گیرند که طبق چه برنامه‌هایی چه مربی برای فصل آینده هدایت استقلال را بر عهده بگیرد. هر مربی که آمد باید نقطه ضعف را به خوبی تشخیص دهد و بهترین خریدها را انجام دهند.

رضا رجبی : جواد نکونام احترام خودش را حفظ کند و تا دیر نشده برود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *