بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

آتالانتا چگونه ستاره لورکوزن را مهار کرد؟

ادرسون، هافبک آتالانتا : با تجربه ام جرمی فریمپونگ را مهار کردم

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳ | ۱۱:۲۳
ادرسون، هافبک آتالانتا : با تجربه ام جرمی فریمپونگ را مهار کردم

ادرسون، هافبک آتالانتا، می‌گوید برای مهار جرمی فریمپونگ در فینال لیگ اروپا از تجربه‌اش استفاده کرده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

ادرسون، هافبک آتالانتا، اعلام کرده که چگونه برای مهار کردن جرمی فریمپونگ، ستاره بایرلورکوزن، در فینال لیگ اروپا، به جای سرعت، از تجربه خودش استفاده کرد.

آتالانتا چهارشنبه شب به لطف هت‌تریک آدمولا لوکمن، قهرمان بوندس‌لیگا را در دوبلین با نتیجه 3-0 شکست داد.

آن‌ها همچنین خطرات بسیار کمی را در خط دفاعی از سوی خط حمله حریف متحمل شدند و خوان موسو، دروازه‌بان این تیم، عملاً بیکار بود.

ادرسون پس از بازی به اسکای اسپورت ایتالیا گفت:

“خیلی خوشحالم، همچنین برای دعوت شدن به تیم ملی برزیل و حالا هم به لیگ اروپا دعوت شدم، این فوق‌العاده است. ما نمایش‌های فوق‌العاده‌ای مقابل لیورپول و مارسی داشتیم، می‌دانستیم که بازی مقابل لورکوزن چگونه است، اما برای بازی هجومی به زمین رفتیم و تمام تلاشمان را هم کردیم. این مدال شگفت‌انگیز است، هرگز نمی‌‌توان آن را با کلمات توصیف کرد. جاودانه شده‌ایم. حالا ما در تاریخ آتالانتا هستیم.”

ادرسون در بازی یکی از ستاره‌های کلیدی لورکوزن را عملا از بازی خارج کرده بود. او به جرمی فریمپونگ اجازه ترتیب دادن یک موقعیت خطرناک را نداد و در تمامی نقاط زمین همراه این بازیکن حرکت می‌کرد.

هافبک آتالانتا درمورد مهار ستاره لورکوزن گفت:

“این یک اجرای عالی بود برای نشان دادن اینکه چگونه سرعت لزوماً کلیدی برای مهار کردن بازیکن خطرناکی مانند فریمپونگ نیست. او بسیار سریع است، ممکن است من آنقدر سریع به نظر نرسم، اما وقتی لازم باشد این کار را انجام می‌دهم… اول در بازی به او اجازه دادم شروع کند تا ببینم آیا او می‌خواهد مستقیم بدود یا مورب، سپس توانستم او را مهار کنم. من مجبور شدم از کمی تجربه در مهار او استفاده کنم. مربی به من گفت که تهاجمی‌تر باشم، چون سرعت و قدرت دارم، بنابراین باید از این ویژگی‌ها بیشتر استفاده کنم. در این فصل، بیشتر به پرس از بالا عادت کردم، بنابراین توانستم هجومی‌تر باشم و این فاکتور را هم به بازی‌ام اضافه کردم.”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *