بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

افشاگری تکان دهنده از فساد در فوتبال ؛ ماجرای رشوه سکه طلا چیست؟

سیدمهدی سیدعلی داور بازنشسته فوتبال ایران : در سال 1399 رشوه سکه طلا به من دادند تا نتیجه بازی را عوض کنم، بلافاصله رد کردم

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ | ۹:۵۲


سید مهدی سید علی، داور بازنشسته فوتبال ایران در گفتگو با برنامه ورزش و مردم از فصل 99 فوتبال در مورد فساد افشاگری کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

این روزها بحث مبارزه با فساد در فوتبال ایران، دوباره به یکی از سوژه‌های اصلی تبدیل شده و چهره‌های مختلفی به ابعاد مختلف این موضوع می‌پردازند.

یکی از افشاگری‌هایی که در این مورد صورت گرفته را سیدمهدی سیدعلی داور سابق لیگ برتر در برنامه ورزش و مردم انجام داد و گفت:

«من این موضوع را در زمان خودش به ارکان قضایی فدراسیون و سرپرست وقت فدراسیون هم گفتم و برای سال ۱۳۹۹ است و مربوط به باشگاه مس رفسنجان هم نمی‌شود. ساعاتی قبل از مسابقه رئیس هیأت فوتبال آن استان از من درخواستی داشت که نپذیرفتم.»

او ادامه داد:

«یکی از تیم‌های آن استان در آستانه سقوط بود که درخواست کمک داشتند و سیستم رادیویی برای من آورده بودند که وقتی کیفش را باز کردم، داخلش سکه بود. همان موقع با لابی تماس گرفتم و خواستم ایشان برگردند و به ایشان برگرداندم. خدا را شکر آن بازی یکی از بهترین قضاوت‌های دوران فوتبالی من بود.»

سیدعلی یادآور شد:

 «سرپرست وقت فدراسیون گفتند برخورد می‌کنیم و به فاصله چند روز ایشان از مسئولیت خود استعفا دادند.»

این داور بازنشسته تأکید کرد:

«فقط همین یک مورد در ۲۱ دوره‌ای که در لیگ برتر قضاوت کردم برایم پیش آمد ولی احتمال اینکه به اسم داوران برخی اتفاقات بیفتد هم وجود دارد.»


خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *