بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

آخرین اخبار از دیدار تیم ملی با اکوادور

پاینده مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال : از نگاه ما دیدار با اکوادور صد در صد لغو نشده است

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳ خرداد ۱۴۰۱ | ۱۲:۳۰
ایران ؛ پاینده : از نگاه ما دیدار با اکوادور صد در صد لغو نشده است

مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال شب گذشته در برنامه فوتبال برتر مدعی شد هنوز به طور کامل دیدار دوستانه ایران – اکوادور لغو نشده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

پاینده با اشاره به اینکه فدراسیون فوتبال ایران و اکوادور برای برگزاری بازی در کانادا به توافق رسیده بودند اما فدراسیون فوتبال کانادا در این زمینه با ایران همکاری نکرد؛ گفت:

هنوز این دیدار از نگاه ما صد در صد لغو نشده است و فدراسیون فوتبال به خصوص کمیته روابط بین‌الملل در تلاش هستند مقدمات برگزاری این بازی را حتی اگر شده در یکی از کشورهای همجوار نهایی کنند. فدراسیون فوتبال کانادا تنها در خصوص یک بازی با ما قرارداد امضاء کرده است اما به نظر می رسد فشارهای سیاسی از درون کانادا موجب شده تا این کشور بازی با اکوادور را میزبانی نکند. با اینکه مدام شعار می دهند فوتبال دور از سیاست است.

او به این نکته هم اشاره کرد که اسکوچیچ، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران روی بازی دوستانه با کانادا تاکید دارد و این بازی بر اساس قراردادی که منعقد شده در زمان از پیش تعیین شده که 15 خرداد است برگزار می شود.

مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال در خصوص سفر بازیکنان تیم ملی به ترکیه برای دریافت ویزا که موجب اختلال در تمرینات تیم های باشگاهی در فاصله یک هفته مانده به پایان بازی های لیگ برتر می شود، گفت:

این سفر یک روزه است و به گونه ای برنامه‌ریزی کردیم که بازیکنان تنها چند ساعت کوتاه به سفارت کانادا در ترکیه مراجعه کرده و کارهای ویزا را انجام دهند و بازیکنان بعد از یک روز به اردوی تیم های باشگاهی بر می گردند و می توانند در هفته پایانی لیگ برتر به میدان بروند.

دسته بندی ها : اخبار داغ , فوتبال ملی
برچسب ها : , ,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *