بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

قدیمی‌ترین هتل تهران را میشناسید؟!

نویسنده : ParsFootball Multimedia News
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۱۹:۵۴
قدیمی‌ترین هتل تهران را میشناسید؟!

بیشتر گردشگران سعی می‌کنند در قدیمی‌ترین هتل در تهران اقامت کنند. این نکته در مورد برخی از گردشگران تهرانی نیز صدق می‌کند. شاید شما هم از آن دسته افرادی باشید که می‌خواهید این مقاله را بخوانید. در این مقاله شما را با این هتل قدیمی آشنا می‌کنیم.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

بیشتر گردشگران سعی می‌کنند در قدیمی‌ترین هتل در تهران اقامت کنند. این نکته در مورد برخی از گردشگران تهرانی نیز صدق می‌کند. شاید شما هم از آن دسته افرادی باشید که می‌خواهید این مقاله را بخوانید. در این مقاله شما را با این هتل قدیمی آشنا می‌کنیم.

می‌توانید تصور کنید که هتل‌های قدیمی تهران دارای ساختمان‌های با سازه‌های قدیمی هستند. جالب اینجاست که برخی از هتل‌های باستانی تهران بهترین، باشکوه‌ترین و بزرگ‌ترین هتل‌های تهران به شمار می‌روند. این شهر قابلیت رزرو آنلاین برای هتل‌های قدیمی و جدید را دارد؛ بنابراین، پس از به دست آوردن اطلاعات، می‌توانید به‌راحتی هتل‌های قدیمی و مورد علاقه خود را رزرو کنید.

قدیمی‌ترین هتل‌های تهران کدام هستند؟

گراند هتل قدیمی‌ترین و اولین هتلی بود که در زمان قاجار در تهران ساخته شد و سران برتر سال‌ها در این هتل ها اقامت داشتند. هتل‌های بزرگ از دوره پهلوی از تهران نقل مکان نکرده‌اند و به‌جای آن‌ها هتل‌های قوی و زیبایی در این شهر ساخته شده است. این هتل‌ها همچنان پابرجا هستند و عبارت‌اند از:

هتل آزادی تهران

هتل پنج ستاره پارسیان آزادی تهران در گذشته «هتل‌هایت» نام داشت، اما از سال ۱۳۷۰ به زیر مجموعه هتل‌های پارسیان اضافه شد و «هتل پارسیان آزادی تهران» نام گرفت. این هتل تاریخ درخشان خود را حتی قبل از انقلاب حفظ کرده و هنوز هم جزو بهترین هتل‌های پایتخت است. هتل “آزادی” 475 اتاق در 26 طبقه را برای مهمانان خود تدارک دیده و می توان امکانات رفاهی ویژه‌ای در آن ها مشاهده کرد.

از بهترین امکانات هتل آزادی تهران می‌توان به استخر، سونا، جکوزی، سالن بدنسازی اختصاصی، رستوران، کافه تریا، سیستم یکپارچه صرفه جویی انرژی BMS و امکانات رفاهی اختصاصی در هر اتاق اشاره نمود. این هتل همچنین اولین هتل بوم گردی در ایران است که به‌عنوان «هتل اکولوژیک» نام‌گذاری می شود.

آدرس هتل قدیمی و باشکوه آزادی تهران: واقع در میدان قدس – خیابان دربند – نبش خیابان شهید احمدی زمانی. شماره تماس: ۰۲۱۴۷۶۲۳۳

هتل استقلال تهران

هتل پنج ستاره پارسیان استقلال تهران نیز قدیمی‌ترین و بزرگ‌ترین هتل تهران است که در سال 1341 با نام هتل رویال هیلتون افتتاح شد. امروزه هتل‌های استقلال مانند هتل آزادی جزء هتل‌های پارسیان هستند و به نام هتل پارسیان استقلال تهران شناخته می‌شوند. این هتل دارای ۲۶۱ سوئیت در برج غربی و ۲۹۱ سوئیت در برج شرقی است. هر اتاق بهترین محل برای اقامت مسافران را دارد.

بهترین امکانات رفاهی هتل استقلال شامل هفت رستوران با انواع غذاهای ملی، دو کافی شاپ، یک فروشگاه و مرکز خرید مجلل، یک پارکینگ خصوصی بزرگ، لباسشویی، فروشگاه کت و شلوار، انبار چمدان و صندوق امانات رایگان است.

آدرس هتل قدیمی و لوکس استقلال تهران: تقاطع بزرگراه شهید چمران و خیابان ولیعصر، هتل بین‌المللی پارسیان استقلال تهران. شماره تماس: ۰۲۱۲۲۶۶۰۰۱۱

هتل هما تهران

قدیمی‌ترین هتل تهران را میشناسید؟!

هتل 5 ستاره هما تهران در سال 1352 افتتاح شد و هم اکنون یکی از محبوب‌ترین و شناخته‌شده‌ترین هتل‌های پایتخت است. این هتل 16 طبقه و 177 اتاق دارد. هما یکی از بهترین ویژگی‌های هما این است که در این رستوران انواع غذاهای ایرانی، فرنگی، دریایی، سنتی، گیاهی و فست فود سرو می‌شود.

آدرس هتل قدیمی و بزرگ هما تهران: خیابان ولیعصر  واقع در خیابان شهید خدامی. شماره تماس: 021476233

 

گراند هتل قزوین، قدیمی‌ترین هتل ایران

یکی از هتل‌های قزوین و از قدیمی‌ترین هتل‌های ایران گراند هتل است که در سال‌های 1299 تا 1300 توسط ارباب برزوی شاپور پارسی به سبک مدرن و اروپایی ساخته شد. اما در حال حاضر برای جلوگیری از ریزش آوار نرده‌های فلزی در جلوی پای عابران این هتل تعبیه شده است.

در آغاز سلطنت ناصرالدین شاه قاجار، کاروان‌های زیادی برای اسکان مسافران وجود داشتند، اما زمانی که شاه قاجار به فرنگ رفت و با هتل‌های اروپایی آشنا شد، تصمیم گرفت اولین نمونه از هتل‌های اروپایی به نام گراند را بسازد.

این هتل‌ها بعدها به‌صورت زنجیره‌ای به نام امین السلطان در خیابان جدید قم و تهران ساخته شدند. هتل «قزوین گراند» در حال حاضر یکی از قدیمی‌ترین هتل‌های ایران است که در خیابان پیغمبریه و در مرز پارک‌های چهلستون و عالی قاپو واقع شده و به‌عنوان یکی از جاذبه‌های گردشگری قزوین شناخته می‌شود.

آدرس گراند هتل تهران: تهران، خیابان لاله‌زار

 

هتل اطلس تهران

هتل اطلس تهران را یکی از مرموزترین هتل‌های ایران می‌دانند. نام سابق هتل اطلس تهران، هتل آتلانتیک بود، نامی که با پهلوان تختی پیوند خورده و او آخرین روزهای زندگی خود را در این هتل و در اتاق شماره 23 در آنجا گذراند. اگرچه دفتر خاطرات تختی نشان‌دهنده اختلاف نظر عمیق بین تختی و همسرش است، اما صاحب هتل مجبور شد نام هتل را از “آتلانتیک” به “اطلس” تغییر دهد تا مردم مرگ تختی را در هتل فراموش کنند.

 

مزایای اقامت در هتل‌های قدیمی تهران

قدیمی‌ترین هتل تهران را میشناسید؟!

به طور کلی، هتل‌های قدیمی با سابقه طولانی در مدیریت هتل می‌توانند خدمات بهتری نسبت به هتل‌های جدید ارائه دهند. این امر به‌ویژه در مورد هتل‌های تهران صادق است، زیرا هتل‌های تهران سابق هنوز هم جزو بهترین‌های این شهر هستند. اگرچه در سال‌های اخیر هتل‌های جدید، بزرگ‌تر و مجلل‌تری در پایتخت افتتاح شده است. اما بسیاری از افراد مشهور در سفر به تهران ترجیح می‌دهند در هتل‌هایی که نام بردیم اقامت کنند.

همه این هتل‌ها امکانات اینترنت پرسرعت را دارند و همان‌طور که قبلاً گفتم می‌توانید برای همه اینها به‌صورت آنلاین هتل در تهران رزرو کنید. پس از مراجعه به صفحه رزرو هتل تهران می‌توانید اتاق مورد علاقه خود را در هر هتل قدیمی تهران تنها با چند کلیک ساده رزرو کنید. تمامی هتل‌های ذکر شده در این مقاله در شمال تهران و نزدیک به مراکز مهم اداری، تفریحی، سیاسی و ضروری این شهر واقع شده‌اند. با اقامت در این هتل‌ها می‌توانید به‌راحتی به اتاق‌های جلسات، مراکز خرید بزرگ، بیمارستان‌ها و غیره دسترسی داشته باشید.

 

دسته بندی ها : اخبار داغ , رپرتاژ آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *