بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

افشاگری امید عالیشاه درباره اتفاقات جنجالی بازی تراکتور و پرسپولیس

امید عالیشاه کاپیتان پرسپولیس : هواداران تراکتور حتی به علی دایی و کریم باقری هم رحم نکردند

نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳ خرداد ۱۴۰۱ | ۸:۰۰
امید عالیشاه کاپیتان پرسپولیس : هواداران تراکتور حتی به علی دایی و کریم باقری هم رحم نکردند

امید عالیشاه مدعی شد که هواداران تراکتور در جریان بازی با پرسپولیس حتی به علی دایی و کریم باقری اسطوره های ترک سرخ های پایتخت هم رحم نکردند، آن وقت مدیران تراکتور من را قربانی حواشی بازی می‌کنند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در دیدار برابر تراکتور جان همه در خطر بود و حالا می‌خواهند، امید عالیشاه را قربانی کنند و مسوولیت را گردن نمی‌گیرند.

امید عالیشاه دوشنبه شب در گفت و گویی تلویزیونی درباره حواشی دیدار پرسپولیس و تراکتور، اظهار داشت:

بزرگ‌ترین خوشحالی این است که بدون مرگ از زمین خارج شدیم. فوتبال لایه‌های زشتی دارد و اگر به آن توجه نشود نتایج آن فاجعه بار است. یک جایی باید این موضوع را از ریشه حل کرد. یک بازیکن ساده هستم و در رسانه هم نیستم. با پرسپولیس در سال‌های اخیر جام‌های زیادی کسب کردم. در این چند سال از من چیزی دیدید؟ چرا با پرچم یک کشور دیگر و فریاد زدن اسم آن کشور بازی را سیاسی می‌کنند؟ چرا باید ساکت بمانند و نباید عکس‌العمل نشان دهند. همین مسوولان که می‌گویند امید عالیشاه چرا به حرف‌های ما واکنش نشان داده، اگر یک نفر به آنها توهین کند چه عکس‌العملی دارند. در جلسه شورای تامین مگر نگفتند ۳۰ درصد ورزشگاه فقط از هواداران باید پر شود؟

وی افزود:

این اتفاقات قبل از بازی شروع شده بود و همینطور تا پایان ادامه داشت. حالا من هیچ اما هواداران به سعید آقایی، مهدی ترابی، علی کریمی، علی دایی و کریم باقری رحم نکردید. یک بار برای همیشه این اتفاقات باید تمام شود. خواهش کردیم سنگ نزنید و مربی تیم تراکتور با بلندگو اعلام می‌کرد که دیدار ۳ بر صفر می‌شود اما ادامه دادند و چه زمانی این حاشیه‌ها حل می‌شود. جان همه ما در آن دیدار در خطر بود و حالا امید عالیشاه را قربانی می‌کنند و مسوولیت را گردن نمی‌گیرند و می‌گویند که ما جو را متشنج کردیم.

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس عنوان کرد:

مسوولان باشگاه تراکتور به جای توجیه کردن کار خود، عذرخواهی کنند. دفعه چندم است که این اتفاق می‌افتد و برای فوتبال رفته بودیم و سنگ هم با خود نبرده بودیم. حداقل با این مشکلات جامعه، فوتبال را از مردم نگیرند. امیدوارم مسوولان جوابگو باشند و نخواهند کارهای خود را توجیه کنند. حتی گفتند که باید عالبشاه مادام‌العمر محروم شود اما باید مسوولان استان و مدیران باشگاه تراکتور عذرخواهی کنند. مسوول نیروی انتظامی به رختکن آمدند و گفتند که چرا عالیشاه کرنر می‌زند؟ رامین رضاییان و بقیه رفتند اما همه سنگ خوردند. در صحنه‌ای که می‌خواستم کرنر بزنم ۲ بار سنگ به من خورد و هر دو را به بیرون پرت کردم. مدیریت یک ورزشگاه چقدر سخت است؟ این افراد را ممنوع الورود کنید. تا الان سکوت کردم  ولی الان می‌خواهم بدانم چرا این اتفاقات می افتد. فوتبال با این توجیحات حل نمی‌شود و ریشه مشکلات از بین نمی رود.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *