بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

اسطوره استقلال مدیرعامل جنجالی آبی ها را شست و پهن کرد + عکس

محمد نوری : رفتن علی خطیر کمتر از قهرمانی برای استقلال نیست

نویسنده : پارس فوتبال ParsFootball.Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۱۳:۵۰
محمد نوری : رفتن علی خطیر کمتر از قهرمانی نیست

محمد نوری پیشکسوت استقلال گفت : جدایی علی خطیر از قهرمانی هم مهم‌تر بود ایشان با توجه به کارنامه‌ای که داشت و حواشی که به وجود آمد نتوانست عملکرد خوبی داشته باشد در نقل‌ و انتقالات هم تیم تقویت نشد و شرایط سختی بود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

محمد نوری پیشکسوت استقلال درباره تغییر و تحولات این باشگاه و شرایط آبی‌پوشان برای کسب عنوان قهرمانی صحبت کرده که در ادامه می‌خوانید:

استقلال این هفته مقابل تراکتور مساوی کرد. عملکرد این تیم در تبریز را چطور دیدید؟

این بازی بسیار سخت بود و بازی در تبریز مقابل هواداران پرشور این تیم اصلا راحت نیست. به خصوص که یک سری تغییرات هم در کادر فنی این تیم انجام شده و انگیزه ویژه‌ای در این بازی داشتند. تراکتور در کنار سپاهان و پرسپولیس یکی از پرمهره‌ترین تیم‌های ایران است و با این نفرات هم باید نتایج بهتری می‌گرفت. یک سری مسائلی پیش آمد که نتوانست نتیجه بگیرد و از نظر مهره تیم خوبی است. پیش‌بینی می‌شد این بازی برای استقلال سخت شود و با توجه به شرایط جدول بسیار سخت بود. من معتقدم یک امتیاز با توجه به شرایط تبریز خوب بود. در بازی‌های آخر هم بازی زیبا و تماشاگرپسند خیلی مهم نیست و فقط باید نتیجه بگیری تا در کورس قهرمانی عقب نیفتی. بازی دیروز خیلی حساس بود و من قبل از بازی هم گفتم امیدوارم داوران در این شرایط حساس طوری عمل کنند که در حق تیمی اجحاف نشود ولی باز هم پنالتی استقلال سوخت و داور نگرفت. با این پنالتی استقلال می‌توانست برنده شود و داوری ضعیف بود که ما دیگر نمی‌دانیم باید به کجا شکایت کنیم. این یک امتیاز با توجه به تساوی پرسپولیس خیلی ارزشمند بود.

پس از بازی هم علی خطیر برکنار شد. نظر شما درباره این تصمیم چیست؟

جدایی علی خطیر از قهرمانی هم مهم‌تر بود. ایشان با توجه به کارنامه‌ای که داشت و حواشی که به وجود آمد نتوانست عملکرد خوبی داشته باشد. در نقل‌ و انتقالات هم تیم تقویت نشد و شرایط سختی بود. در همین بازی با تراکتور هم اگر تیم تقویت شده بود، دست نکونام روی نیمکت خالی بود. در تراکتور یک بازیکن از زمین خارج می‌شد و جانشین بهتری وارد می‌شد و خیلی با استقلال فرق داشتند. خطیر یکی از ضعیف‌ترین مدیران استقلال بود که نتوانست کارایی خوبی داشته باشد. با رفتن خطیر، به نظرم نکونام و بازیکنان به آرامش رسیدند. البته باید یک سری افراد دیگر هم خارج شوند تا انشالله یک مدیرعامل جدید بیاید که صداقت و کارایی داشته باشد و هواداران او را قبول داشته باشند. این اتفاق بسیار خوب بود و ما و هواداران هم خوشحال شدیم. باید زودتر این اتفاق می‌افتاد.

محمد نوری : رفتن علی خطیر کمتر از قهرمانی نیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *