بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

افشاگری عجیب رسانه مطرح انگلیسی درباره سردار آزمون

رسانه اتلتیک مدعی شد : باشگاه برنلی در مقطعی به دنبال جذب سردار آزمون بوده است

نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران ParsFootball
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۱ | ۲۲:۳۱
سردار آزمون

بنا بر ادعای اتلتیک باشگاه برنلی در مقطعی به دنبال جذب سردار آزمون بوده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

برنلی یکی از تیم های سقوط کننده به چمپیونشیپ لقب گرفت این اتفاق تلخ در حالی برای آنها رخ داد که همه چیز در دست خودشان بود اما آنها در هفته پایانی مقابل نیوکاسل شکست خوردند تا دوباره طعم حضور در دسته پایین‌تر فوتبال انگلیس را بچشند.
سرمربی موقت برنلی یعنی مایک جکسون تمام تلاش خود را انجام داد تا این تیم را در لیگ برتر انگلیس حفظ کند اما در نهایت این اتفاق رخ نداد. اینکه آیا شاین دایش می توانست بهتر از این عمل کند تا برنلی به این حال و روز نیفتد یا خیر مسئله دیگری است.
به نظر می رسد یکی از مشکلاتی که باعث شد باشگاه برنلی به چمپیونشیپ سقوط کند عملکرد ضعیف این تیم در نقل و انتقالات بود. حالا حتی کار دشوارتری نیز پیش روی این باشگاه خواهد بود چرا که دیگر از آن درآمدزایی موجود در لیگ برتر انگلیس خبری نیست و آنها باید با سیاست کاملاً درستی عمل کنند تا شانس بازگشت دوباره به سطح اول فوتبال این کشور را داشته باشند.
یکی از مهمترین ضعف های تیم شان دایش مشکل این تیم در خط حمله بود. در واقع برنلی در فصلی که گذشت تنها 34 این گل به ثمر رساند و فقط نوریچ قعر جدولی آمار بدتری نسبت به آنها را ثبت کرد. در مقطعی این تیم تمام تلاش خود را برای جذب یک مهاجم سطح بالا انجام داد اما نتوانست خواسته دایش را برآورده کند.
بر اساس گزارشی که اتلتیک منتشر کرده باشگاه انگلیسی در مقطعی علاقه زیادی به جذب سردار آزمون نشان داد. این اتفاق زمانی رخ داد که هنوز حضور مهاجم ایرانی در بایرلورکوزن قطعی نشده بود اما نهایتاً برنلی تصمیم گرفت که بی‌خیال جذب سردار آزمون شود و به سراغ گزینه های دیگر برود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *