بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

خبری خوش برای هواداران استقلال در آستانه جشن قهرمانی

روزبه چشمی مدافع استقلال آماده بازگشت شد

نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۱ | ۲۱:۲۸
روزبه چشمی مدافع استقلال آماده بازگشت شد

روزبه چشمی مدافع استقلال که مدتی به دلیل مصدومیت دور از میادین بود، پس از فیزیوتراپی و گذراندن دوران نقاهت آماده بازگشت به میادین شده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

یکی از کاپیتان های تیم استقلال این روزها در شرایط خیلی خوبی مشغول به پایان رساندن دوران نقاهت خود است.

روزبه چشمی که در دیدار مقابل شهرخودرو و در دقیقه ۵ بازی از ناحیه همسترینگ دچار کشیدگی عضله شد طی روزهای گذشته با انجام دو نوبت فیزیوتراپی در روز خود را آماده بازگشت به میادین کرده است.

از کادر فنی تیم استقلال خبر می‌رسد چشمی این روزها با یک جلسه فیزیوتراپی در روز تقریباً در حال دستیابی به بهبود کامل است و به احتمال زیاد از فردا میتواند تمرینات خود بر روی چمن را آغاز کند تا برای بازی هفته پایانی کنار هم تیمی هایش حضور داشته باشد.

روزبه چشمی در پایان نیمه اول دیدار با شهرخودرو به دلیل آسیب دیدگی عضله از زمین خارج شد و به جای او زبیر نیک نفس در ترکیب اصلی قرار گرفت.

سرمربی استقلال تهران همان زمان اعلام کرد در صورت لزوم می خواهد از چشمی که یکی از ستاره های تیمش است در بازی آخر مقابل نفت مسجدسلیمان استفاده کند.

با توجه به دوری چشمی طی دو هفته اخیر از تمرینات باید دید این بازیکن با شرایط فعلی می تواند تا روز هشتم خرداد و بازی مقابل نفت مسجدسلیمان به شرایط بازی برسد یا نه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *