بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

درمان بواسیر بدون درد در یک ساعت

آیا جراحی لیزر درمان قطعی برای رفع هموروئید محسوب می شود؟

نویسنده : ParsFootball Multimedia News
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۱ | ۱۸:۲۲
درمان بواسیر بدون درد در یک ساعت

بواسیر نوعی بیماری نشیمنگاهی است که به دلیل مشکلات یبوست در افراد با سنین مختلف ، ایجاد می شود. این بیماری دردناک و سخت ، می تواند زندگی را برای بیماران دچار به آن مشقت بار کند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

بواسیر نوعی بیماری نشیمنگاهی است که به دلیل مشکلات یبوست در افراد با سنین مختلف ، ایجاد می شود. این بیماری دردناک و سخت ، می تواند زندگی را برای بیماران دچار به آن مشقت بار کند. در گذشته راه های درمانی محدود و سختی برای آن وجود داشت ؛ اما امروزه به لطف پیشرفت علم و زحمات کلینیک های معتبر از جمله شفا کلینیک ، درمان های متعدد و سریعی برای آن وجود دارد. درمان بواسیر بدون درد در یک ساعت ، شعار نیست ! در ادامه یکی از بهترین روش های درمان هموروئید را شرح می دهیم.

درمان بواسیر بدون درد در یک ساعت

چه هنگام برای درمان بواسیر باید اقدام کرد؟

افرادی که دچار بیماری یبوست هستند در صورت عدم درمان آن ، دچار هموروئید می شوند؛ چرا که یبوست فشار مضعف و طولانی مدتی به ناحیه مقعد وارد می کند و باعث واکنش این ناحیه خواهد شد. برای درمان این بیماری یا جلوگیری از آن ممکن است از خود بپرسید که چگونه این عارضه را در خود تشخیص دهیم و به پزشک درمیان بگذاریم؟ در وهله اول لازم است بدانید که افراد بسیار زیادی اعم از خانم و آقا ، جوان و میانسال درگیر این بیماری هستند و پزشک کاملا به این موضوع واقف است ؛ در وهله دوم با مشاهده علائم زیر ، حتما برای درمان سریع اقدام کنید. این علائم شامل موارد زیر هستند:

خون ریزی هنگام دفع مدفوع

التهاب و قرمزی

خارش و سوزن در ناحیه مورد نظر

احساس درد زیاد

تورم و بر آمدگی در قسمت مقعد

توجه داشته باشید که ممکن است هموروئید در داخل یا خارج از مقعد ایجاد شود ؛ در هر صورت برای رفع سریع آن عموما نیاز دارید به بهترین کلینیک درمانی مراجعه کنید. یکی از راه های درمان بواسیر بدون درد در یک ساعت ، جراحی با لیزر است.

آیا درمان بواسیر بدون درد در یک ساعت واقعیت دارد؟

جراحی های سنتی که درگذشته برای رفع بیماری هموروئید انجام می شود ، بسیار دردناک و سخت بود و تا مدت ها بیمار با عوارض بعد از عمل درگیر می شد ؛ اما خوشبختانه امروز به کمک جراحی با لیزر در کوتاه ترین مدت ، توده از بدن جدا شده و بیمار ، سلامتی خود را به دست می آورد. این روش که کاملا امن و بی خطر است ، توسط بهترین پزشکان در شفا کلینیک انجام می شود.

جراحی بواسیر با لیزر چگونه است؟

پروسه درمان بیماری هموروئید با لیزر به صورت سرپایی انجام می شود. در طی درمان این بیماری ، از بی حسی موضوعی استفاده شده و رگ های هموروئیدی حذف خواهند شد.

طی فرآیند جراحی با لیزر ، نیاز به استفاده از چاقو نیست و عروق آسیب دیده مقعد با تابش اشعه یکپارچه و مستقیم لیزر ، بدون درد و حتی خون ریزی از بین می روند. به گونه ای که بعد از اتمام کار ، بیمار سریعا مرخص می شود و به زندگی عادی خود باز می گردد.

تاثیر امکانات کلینیک در روند درمان آسان تر

نوع دستگاه ، دارو های بی حسی ، میزان تبحر و تجربه پزشک از مهم ترین عواملی هستند که در روند درمان آسان تر ، سریع تر و موثر تر تاثیر دارند. از این رو اگر می خواهید درمان بواسیر بدون درد در یک ساعت را تجربه کنید و پس از آن به خیالی آسوده به زندگی خود بازگردید ، پیشنهاد می دهیم حتما در انتخاب مرکز درمانی معتبر دقت داشته باشید. مرکز درمانی را انتخاب کنید که هدف اول آن ها ایجاد سلامت در بیماران باشد و از پزشکانی با وجدان کاری بالا استفاده کنند.

چرا بسیاری از افراد از درمان بواسیر واهمه دارند؟

در گذشته درمان این بیماری به کمک تیغ جراحی انجام می شد ؛ همچنین تکنیک های بی حسی نیز خیلی قدرتمند نبود. از این رو بیمار حین درمان ، درد بسیاری را تحمل می کرد و بعد از آن نیز با خون ریزی و عوارض پس از آن مواجه می شد. از این رو بسیاری از افراد دچار به این عارضه نسبت به درمان این بیماری خود ترس دارند.

لازم به ذکر است که بسیاری از افراد نیز به دلیل خجالت و شرم ساری از درمان این بیماری ، سر باز می زنند. از آن جا که هموروئید در مقعد ایجاد می شود ، بیماران دچار به آن ، این موضوع را با سایرین در میان نمی گذارند و تصور می کنند تنها آن ها هستند که درگیرد بواسیر شده اند ؛ در حالی که بسیاری از خانم ها و آقایان جوان تا میان سال به دلیل تنبلی روده و تغذیه ، یبوست دارند و بدین گونه به مقعد آن ها در طولانی مدت فشار زیادی وارد شده و درگیر هموروئید نیز می شوند.

آیا درمان های خانگی بواسیر موثر و دائمی هستند؟

در مواردی که هموروئید بسیار کوچک باشد یا زمینه ایجاد آن وجود داشته باشد ، بیماران می توانند به کمک پزشکان حاذق در زمینه با استفاده از رژیم غذایی حاوی فیبر ، استفاده از آب گرم ، کمپرس گرم و سرد ، ورزش و پیاده روی و غیره درصدد درمان این عارضه برآیند. اما هنگامی که توده بزرگ شده است ، سریع ترین و بهترین راه درمان لیزر است. در واقع لیزر همان راه درمان بواسیر بدون درد در یک ساعت می باشد.

آیا جراحی لیزر درمان قطعی برای رفع هموروئید محسوب می شود؟

درمان بواسیر با لیزر ، علاوه بر آن که طی مدت زمان کوتاه و بدون درد و خون ریزی ، این توده اضافی را از بدن جدا می کند ، روش درمان قطعی و دائمی نیز محسوب می شود. اما دقت داشته باشید که اگر بعد از استفاده از این روش درمانی ، رژیم غذایی خود را در جهت رفع یبوست تغییر ندهید ، ممکن است پس از ایجاد فشار دوباره پس از مدتی مجددا این بیماری تکرار شود.

سخن آخر

همانطور که خواندید درمان بواسیر بدون درد در یک ساعت نه یک شعار است نه آرزو ؛ بلکه هم اکنون در بهترین مراکز درمانی به کمک بهترین پزشکان در حال انجام است. شفا کلینیک نیز به عنوان یکی از مراکز درمانی پیشتاز در این عرصه توانسته است در طی سالیان فعالیت خود ، خدمات بی نظیری در این زمینه به بیماران ارائه دهند.

منبع : شفا کلینیک

دسته بندی ها : اخبار داغ , رپرتاژ آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *