بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

لژیونر استقلالی از تیمش به فیفا شکایت کرد

شکایت محمد نادری از آلتای اسپور ترکیه به فیفا پس از عدم دریافت مطالباتش

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۱ | ۱۶:۱۰
شکایت محمد نادری از آلتای اسپور

محمد نادری مدافع چپ پای ایرانی تیم آلتای اسپور ترکیه با توجه به عدم پرداخت مطالباتش توسط این باشگاه، قصد ارجاع آن به فیفا را دارد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

محمد نادری مدافع چپ پای ایرانی تیم آلتای اسپور ترکیه با توجه به عدم پرداخت مطالباتش توسط این باشگاه، قصد ارجاع آن به فیفا را دارد.

به گزارش پارس فوتبال، محمد نادری مدافع چپ پای ایرانی تیم آلتای اسپور که در ابتدای فصل با جدایی از استقلال راهی سوپرلیگ ترکیه شده بود، بخش عمده‌ای از مطالباتش را از این باشگاه دریافت نکرده که باعث شده قصد ارجاع آن به فیفا را داشته باشد.

آلتای اسپور که فصل را با مصطفی دنیزلی آغاز کرده بود و در نهایت با پایان همکاری با این مربی صاحبنام، راهی لیگ دسته اول شد تا سقوط را تجربه کند. این در حالی است که بخش عمده‌ای از مطالبات محمد نادری از سوی این باشگاه پرداخت نشده و با سقوط آنها به دسته پایین‌‎تر باید دید چه تصمیمی در این خصوص خواهند داشت.

پیش از این قرار بود این بازیکن با اعلام باشگاه آلتای اسپور، تا روز 30 اردیبهشت بخشی از این مبلغ (120هزار دلار) را دریافت کند که این موضوع نهایی نشده و به همین منظور این مدافع ایرانی قصد دارد با فسخ قرارداد خود، پرونده مطالباتش را به فیفا برده تا تصمیم نهایی در این رابطه گرفته شود.

نادری هنوز تصمیمی برای فصل آینده خود نگرفته است و با توجه به حضور ایران در رقابت‌های جام جهانی و شانسی که برای خود در خصوص حضور در لیست تیم ملی در فاصله کوتاه باقی مانده تا این رقابت‌ها قائل است، باید دید چه تصمیمی درباره پیشنهاداتش خواهد گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *