بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

واکنش ستاره پرسپولیسی به جنجال مقابل استقلال + سند

فراز امامعلی مهاجم تیم شمس آذر قزوین درباره شادی گلش : برای هواداران استقلال کری نخواندم

نویسنده : Parsfootball Instagram Service
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۱۶:۱۰


فراز امامعلی مهاجم تیم شمس آذر قزوین درباره شادی گلش مقابل استقلال گفت : برای هواداران استقلال کری نخواندم. من ۴ را نشان دادم و منظورم چهار گلی بود که در ورزشگاه آزادی به ثمر رساندم.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

فراز امامعلی مهاجم تیم شمس آذر قزوین که موفق شد یکی از دو گل تیمش مقابل استقلال را در جریان شکست ۳ بر ۲ این تیم به ثمر برساند در میکسدزون پس از پایان بازی در گفتگو با خبرنگاران گفت:

بازی خوبی بود و به نظرم بازی در ۲ نیمه متفاوت بود. نیمه اول بازی دست استقلال بود و شرایط سنی تیم ما پایین‌تر بود. برخی از آنها تحت تاثیر جو ورزشگاه بودند ولی سوار بازی شدیم.

او به نشان دادن عدد ۴ پس از گلزنی واکنش نشان داد و توضیح داد:

من قصد کری خوانی ندارم. من ۴ را نشان دادم و چون برای هواداران استقلال احترام قائل هستم، منظورم چهار گلی بود که در ورزشگاه آزادی به ثمر رساندم.

وی افزود:

وضعیت تیم را هم می‌دانید. تیم شمس آذر خودش را امسال ثابت کرده و فکر می‌کنم اگر امروز بازی ۵ دقیقه ادامه داشت، ما می‌توانستیم گل سوم و یا حتی چهارم را هم به ثمر برسانیم. داور هم بعضی وقت‌ها پنجاه پنجاه‌ها را نگرفت و کمک هم در برخی از صحنه‌ها اشتباه داشت. تیم ما تیم جوانیست و ورزشگاه هم پر شده بود اما در نیمه دوم همه چیز مدیریت شد.


خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *