بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

رسمی ؛ حضور بانوان در ورزشگاه ها برای بازی های لیگ برتر قطعی شد ؛ سورپرایز ویژه وزارت ورزش برای هواداران دختر + سند

سینا کلهر ، معاون فرهنگی‌ و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش‌ و جوانان در برنامه سلام صبح بخیر : آماده کردن شرایط ورزشگاه برای حضور بانوان از برنامه‌های اصلی و مهم وزارت ورزش است

نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران ParsFootball
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۱ | ۱۶:۵۱


سینا کلهر معاون فرهنگی‌ و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش‌ و جوانان با اشاره به اینکه آماده‌سازی شرایط حضور بانوان و خانواده‌ها در ورزشگاه‌ها در حال پیگیری است، گفت: فرهنگی شدن محیط‌های ورزشی، تکلیفی است که در قانون اهدافِ وزارت ورزش تصویب و ابلاغ شده‌ است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

سینا کلهر ، معاون فرهنگی‌ و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش‌ و جوانان روز دوشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۱ در گفت‌وگویی تلویزیونی با برنامه سلام صبح بخیر شبکه سه سیما درباره آماده‌سازی شرایط حضور بانوان و خانواده‌ها در ورزشگاه‌ها  کرد:

آماده کردن شرایط ورزشگاه برای حضور بانوان از برنامه‌های اصلی و مهم است، زیرا اگر نتوانیم سامانه بلیت فروشی و صندلی مشخص را در ورزشگاه‌ها راه‌اندازی کنیم اساسا قدم‌های دیگر را هم برای حضور خانواده‌ها و بانوان نمی‌توان برداشت.

وی تاکید کرد:

پیگیری حضور بانوان در ورزشگاه بخشی از برنامه بوده و هست؛ چنانچه در دیدار ایران و عراق هم که این اتفاق افتاد، پیگیری‌های مستمر و زیادی پشت این ماجرا بود.

سینا کلهر با یادآوری اینکه هنوز سامانه‌ای برای بلیت فروشی و همینطور صندلی‌هایی که شماره مشخص بر آن حک شده باشد وجود ندارد، تصریح کرد:

برنامه ما محیا کردن شرایط برای رقابت‌های لیگ برتر و همه مسابقات دیگر است.

کلهر افزود:

این امر و همچنین تاکید بر فرهنگی کردن محیط‌های ورزشی تکلیفی است که در قانون اهداف وزارت ورزش و جوانان که سال ۱۳۹۹ تصویب و ابلاغ شد گنجانده شده است تا شرایط و فضای مناسب برای حضور خانواده‌ها فراهم شود و این در حال حاضر اولویت ما است.


خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *