بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

طرفداران ناپولی اشک اسپالتی را درآوردند + عکس

اشک های اسپالتی به خاطر استقبال گسترده هواداران ناپولی از وی

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ | ۱۷:۵۳
اسپالتی ؛ اشک های اسپالتی به خاطر استقبال گسترده هواداران ناپولی از وی

لوچانو اسپالتی، سرمربی تیم ملی ایتالیا، با حضور مجدد در ورزشگاه مارادونا با استقبال گسترده هواداران نتوانست احساساتش را بروز ندهد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

لوچانو اسپالتی، سرمربی تیم ملی فوتبال ایتالیا، در بازگشت به ورزشگاه دیه‌گو مارادونا نتوانست جلوی اشک‌هایش را بگیرد. او آخرین بار در این ورزشگاه قهرمانی در سری A را جشن گرفته بود.

ناپولی‌ امروز در بازی هفته سی و دوم سری A به مصاف فروزینونه رفته و اسپالتی از روی سکوها تماشاگر این بازی شده است.

تصویر مربی اهل سرتالدو قبل از شروع بازی روی اسکوربرد به نمایش گذاشته شد و هواداران ناپولی را بر آن داشت تا برای حمایت از مربی سابق خود شعار دهند.

تصاویر و ویدئوهایی که در رسانه‌های اجتماعی در حال پخش است، اسپالتی را نشان می‌دهد که به وضوح هماهنگی خود با شعار طرفداران را نشان می‌دهد. او به یاد لحظاتی که با این تیم سپری کرده بود اشک در چشمانش حلقه زد.

اسپالتی ؛ اشک های اسپالتی به خاطر استقبال گسترده هواداران ناپولی از وی اسپالتی ؛ اشک های اسپالتی به خاطر استقبال گسترده هواداران ناپولی از وی
ناپولی تحت هدایت اسپالتی فصل گذشته اسکودتو را به دست آورد. این باشگاه پس از 33 سال به این عنوان دست پیدا کرده بود. اسپالتی 65 ساله سپس در سپتامبر 2023 از سوی تیم ملی ایتالیا به جای روبرتو مانچینی منصوب شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *