بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

عملکرد خوب این چهره در کلین شیت استقلال

عملکرد کم نقص ایمان سلیمی مدافع استقلال در دیدار برابر آلومینیوم اراک

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ | ۱۰:۵۱
استقلال ؛ عملکرد کم نقص ایمان سلیمی مدافع استقلال در دیدار برابر آلومینیوم اراک

مدافع استقلال نمایش کم‌نقصی در پیروزی تیمش مقابل آلومینیوم داشت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

استقلال با نمایش منسجم دفاعی مقابل آلومینیوم اراک و استفاده از توانایی خود در استفاده از توپ‌های بلند در زمین حریف توانست دروازه ایرالکو را روی ارسال ابوالفضل جلالی و ضربه سر گوستاوو باز کند، اما عملکرد خط دفاعی آبی‌ها نیز نقش مهمی در رقم خوردن برد این تیم داشت و ایمان سلیمی نیز در سمت راست خط دفاعی درخشان کار کرد.

ایمان سلیمی که جایگاهش در ترکیب استقلال را دوباره حفظ کرده بود، کار سختی در تقابل با بازیکنان تکنیکی و سرعتی حریف مثل مهدی لیموچی و محمدمهدی لطفی در آن جناح داشت و به نوعی مقابل نقطه قوت آلومینیوم اراک قرار گرفت، اما توانست سربلند باشد و نمایش مطمئنی ارائه کند.

این مدافع بارها در تقابل‌های تن به تن با بازیکنان هجومی آلومینیوم به‌ویژه لیموچی موفق بود و در کنار بهره‌گیری از سرعت بالای خود، از قدرت بدنی بالای خود هم استفاده کرد و نگذاشت در نبردهای تن به تن، توپی از دست برود و موفقیت زیادی در دوئل‌ها داشت.

سلیمی البته بدشانس هم بود که در دو صحنه ضربات سر او تبدیل به گل نشدند و یکی از آنها به شکل خطرناکی با فاصله کم از کنار دروازه آلومینیوم عبور کرد و دومین گل فصل او را به همراه نداشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *