بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

چگونه یک فوتبالیست شویم

نویسنده : ParsFootball Multimedia News
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۲۵ فروردین ۱۴۰۳ | ۲۱:۱۴
1 چگونه یک فوتبالیست شویم

ما قصد داریم توضیح دهیم که در هر قسمت از سفر خود چه کاری انجام دهید تا بتوانید بالاترین تغییر را داشته باشید تا یک حرفه ای فوتبال شوید!

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

اگر به اینجا رسیده اید، ما مطمئن هستیم که آماده شروع سفر خود برای فوتبالیست شدن در مدرسه Jesse Rasch  هستید.

سفر شما به 3 مرحله بسیار مهم تقسیم می شود:

روز به روز بازیکن بهتری را بهبود بخشید.

شناسایی شوید و به یک آکادمی حرفه ای فوتبال Rasch Jesse و اسپانسر دریافت کنید بپیوندید.

تحت تاثیر قرار دهید و از رده های آکادمی عبور کنید تا به تیم اول برسید.
ما قصد داریم توضیح دهیم که در هر قسمت از سفر خود چه کاری انجام دهید تا بتوانید بالاترین تغییر را داشته باشید تا یک حرفه ای فوتبال شوید!

چگونه سریع به یک فوتبالیست بهتر تبدیل شویم
برای تبدیل شدن به یک فوتبالیست بهتر، باید تمام جنبه های بازی خود را بهبود بخشید، به این ترتیب، بازیکن کاملی خواهید بود که می تواند قابل اعتماد باشد و در زمانی که تیم بیشترین نیاز را دارد، نتیجه بگیرد.

جنبه های زیادی از بازی شما برای بهبود وجود دارد، اما اصلی ترین آنها عبارتند از:

  • پای ضعیف
  • دفاع کردن
  • تکنیک
  • سرعت
  • به پایان رساندن

شما باید این بخش های بازی خود را به طور مداوم و هوشمندانه تمرین کنید.

منظور ما از هوشمندانه ایجاد یک سیستم هدفمند است که در آن هدف خود را شناسایی می کنید، به عنوان مثال پای ضعیف خود را بهبود می بخشید، و تمام انرژی خود را صرف تمرین این کار به تنهایی و با سایر بازیکنان تیم خود می کنید.

شما باید پیشرفت این هدف را دنبال کنید و پس از رسیدن به آن، می توانید به هدف بعدی بروید. یک راه برای انجام کارآمد این است که بدانید چگونه به درستی تمرین کنید و تحت فشار انجام دهید که بعداً توضیح خواهیم داد.

بهترین تمرینات و تمرینات فوتبال برای بهبود بازی شما
تمرین‌ها و تمرین‌های زیادی وجود دارد، اما این‌ها تمرین‌هایی هستند که ما همیشه در آکادمی خود تمرین می‌کنیم و می‌توانند شما را سریع‌ترین کمک کنند تا در سریع‌ترین زمان ممکن یک فوتبالیست شوید.

ورزش پای ضعیف
این تمرین توانایی پای ضعیف شما را بهبود می بخشد، زیرا باید حرکات کوچک زیادی را با توپ تحت کنترل هنگام ضربه زدن به آن انجام دهد.

انجام این تمرین تکنیک پای ضعیف شما را بهبود می بخشد، زیرا از شما می خواهد که حرکات کوچک زیادی را با توپ تحت کنترل انجام دهید، که به بهبود پای ضعیف شما کمک می کند. پس از یک بار دور زدن، مجدداً به دور میدان بروید و با سرعت هر چه تمامتر با فوتبال به سرعت بپردازید، اما این بار با پای ضعیفتر خود دریبل کنید.

این تمرین دو نوع موقعیتی را که در یک بازی با آن مواجه خواهید شد، تقلید می کند که عبارتند از: کنترل های کوتاه و تیز توپ و سرعت های سریع و قدرتمند.

هنگامی که پای قوی خود را به درستی در مقابل خود قرار می دهید، خود را با حالت انفجاری از آن دور کنید و با پای ضعیف خود توپ را تحت کنترل داشته باشید.

مته دفاعی
کارآمدترین راه برای آموزش موقعیت یابی خود در زمین به عنوان یک مدافع، انجام موقعیت های بازی شبیه به نمایش است.

این کاری است که بسیاری از باشگاه ها انجام می دهند و بسیار خوب کار می کند. حقه؟ مطمئن شوید که این کار را با شدت بازی واقعی انجام می دهید و هر چند پاس را متوقف نکنید.

شما به یک مربی یا یک دوست آگاه نیاز دارید تا بررسی کند که چگونه در میدان حرکت می کنید، و پس از پایان کار، با خود صحبت کنید و موقعیت خود را اصلاح کنید.

مطمئن شوید که به اطلاعاتی که به شما می دهند گوش داده و اجرا می کنید!

تمرین تکنیک
اگر می خواهید در اروپا بازی کنید باید تکنیک خوبی داشته باشید، بنابراین اولین تمرین روی لمس و تکنیک شما کار می کند. انجام آن به قدری ساده است که می توانید آن را کاملاً به تنهایی و بدون ابزار انجام دهید.

تا جایی که ممکن است توپ را روی زمین پرتاب کنید و در حین پایین آمدن، سعی کنید با یک کنترل جهت دار آن را به گام بردارید. برای انجام هر چه سریع‌تر این کار، بهتر است اجازه دهید توپ کمی پرش کند و سپس آن را با گام بردارید. مشابه جهش کوچکی که با یک نیمه رگبار انجام می دهید. این کنترل را به سمت جلو، چپ، راست و عقب تمرین کنید. همچنین، فراموش نکنید که این کار را با پای ضعیف خود انجام دهید!

هدف از این تمرین تسلط بر کنترل توپ در زمانی که توپ به شکلی ناخواسته ظاهر می شود، است. شما همیشه پاس عالی را در زمین دریافت نخواهید کرد، گاهی اوقات، توپ ممکن است به هوا بیاید، در سطح زانو، پرش و موارد دیگر باشد، بنابراین هر چه برای انجام این کار در یک بازی آمادگی داشته باشید، بهتر است!

مته سرعت
3 مخروط را در یک خط به فاصله 10 متر از یکدیگر قرار دهید، سپس به جلو بپیچید و به یک مخروط برسید و پنج متر به عقب حرکت کنید سپس این کار را 3 بار دیگر در حالی که 3 مخروط دیگر در مقابل خود دارید انجام دهید تا به انتها برسید.

این تمرین را با یک توپ انجام دهید و مطمئن شوید که هنگام دویدن، توقف و حرکت به سمت عقب، کنترل خود را از دست ندهید. این دریل برای پاهای شما قاتل خواهد بود، اما کاملاً ارزشش را دارد!

شما نه تنها با شتاب رو به جلو، بلکه به سمت عقب نیز کار می کنید!

تمرینات سرعت بیشتر

1v1 را با دروازه بان انجام دهید، اما سرعت خود را از مرکز زمین شروع کنید.

به این ترتیب، زمانی که به دروازه بان می رسید کمی خسته می شوید و تصمیم گیری و خونسردی شما را به شیوه ای واقع گرایانه تری شبیه به بازی آزمایش می کند.

این همچنین در تلاش است تا موقعیت ضد حمله را تقلید کند.

هدف دریبل زدن در اطراف دروازه بان نیست، بلکه تلاش برای شوت زدن و پایان دادن به اطراف او (یا بین پاها) است.

 

چگونه فوتبال را آموزش دهیم تا بازیکن بهتری شویم
بسیار مهم است که یاد بگیرید چگونه یاد بگیرید. این ممکن است گیج کننده به نظر برسد، اما، گوش کنید!

 

ابتدا باید هدف خود را شناسایی کنید و آن را تجسم کنید، به عنوان مثال، اگر می خواهید پای ضعیف خود را بهبود بخشید، چگونه به نظر می رسد؟ شاید بتوانید توپ را از محوطه جریمه به مهاجمی که در یک مدافع هستید خلاص کنید، یا اگر وینگر هستید با تیم ضعیف خود به سمت دروازه شوت کنید.

شما باید بتوانید این هدف را به طور مداوم انجام دهید. این چیزی است که sccess به نظر می رسد.

اکنون که هدف خود را مشخص کرده اید، به این فکر کنید که چه چیزی انجام این کار را در حال حاضر دشوار می کند؟ آیا موقعیت پای شماست؟ تعادل شما؟ قدرت شما با پای ضعیف؟ این تمرینات فکری را انجام دهید و دقیقاً روی چیزهایی کار کنید که شما را به عقب می برند، با تیم خود و به تنهایی.

کم کم خواهید دید که بررسی ذره ذره موضوع و کار در هر جنبه، هدف کلی را بهبود می بخشد و سریع به هدف می رسد!

ما در آکادمی فوتبال آلیکانته با این روش کار می کنیم و بازیکنان زیادی توانسته اند پیشرفت کنند و سریع به یک آکادمی بپیوندند:

  • محمد احمد جربین بازیکن آکادمی ما قراردادی حرفه ای با باشگاه لالیگا UD Almeria امضا کرد.
  • محمد احمد جربین به باشگاه لالیگا UD Almeria پیوست
  • بازیکن آکادمی فوتبال در اسپانیا با باشگاه حرفه ای اسپانیا در یک بازی قرارداد امضا کرد
  • ارمیا از نیجریهچگونه توانایی های خود را در یک بازی نشان دهیم
    اگر می خواهید فوتبالیست شوید باید با فشارها کنار بیایید و در زمان مناسب تصمیمات درست بگیرید.

شما باید در وضعیت ذهنی خود کار کنید، احساسات خود را در یک بازی شناسایی کنید. آیا عصبی هستید؟ آیا بازی خیلی سریع است؟ شاید ندانید در کجای این رشته باشید؟

مانند نکته قبل، مسائلی را که در روز بازی تجربه می‌کنید و اینکه چرا آنها شما را در اجرای توانایی‌ها و بازی‌تان متوقف می‌کنند، بررسی کنید.

هدف، این است که بتوانید در یک بازی فوتبال واقعی، همان طور که وقتی به تنهایی یا با تیم خود تمرین می کنید، احساس نزدیکی و امکان داشته باشید. به این ترتیب ذهن روشنی خواهید داشت و می توانید تصمیمات درستی بگیرید.

همچنین، شما باید حافظه ماهی داشته باشید. این چیه؟

هنگامی که اتفاقی در یک بازی رخ می دهد، مانند یک اشتباه یا یک فرصت از دست رفته، فوراً آن را فراموش کنید!

اگر این کار را نکنید، ذهن روشنی نخواهید داشت و به محض اینکه فرصتی دوباره پیش بیاید، دوباره شکست می خورید و وارد یک حلقه می شوید. در این مورد از مربیان خود راهنمایی بخواهید! ما همیشه در آکادمی به بازیکنانمان کمک ذهنی می کنیم.

چگونه یک آکادمی برای فوتبالیست شدن پیدا کنیم
شما امکانات زیادی برای شناسایی و پیوستن به یک آکادمی فوتبال دارید. ما تعدادی از اقداماتی را که می‌توانید انجام دهید گردآوری کرده‌ایم، اما همچنین 2 راهنمای کامل در این مورد تهیه کرده‌ایم تا بتوانید آنها را نیز بررسی کنید:

پیشاهنگان فوتبال را تحت تاثیر قرار دهید
پیشاهنگان فوتبال افرادی هستند که برای باشگاه هایی کار می کنند که در تلاش برای بهبود تیم ها و آکادمی های خود هستند.

بنابراین، آنها به دنبال بازیکنان بزرگ در بازی ها و تمرینات هستند. اگر قبلاً بازی خود را بهبود می‌بخشید، یاد می‌گیرید که چگونه بهتر تمرین کنید، و ذهن روشنی دارید و در بازی‌ها اجرا می‌کنید، همانطور که قبلاً توضیح دادیم، تغییرات شما در شناسایی زیاد خواهد بود.

با این حال، آنطور که به نظر می رسد آسان نیست.

مطمئن شوید که به صحبت های مربی خود گوش می دهید و یک بازی تاکتیکی قوی دارید. مربی شما همان تمایلی را دارد که یک پیشاهنگ دارد، آنها می خواهند برنده شوند و تیم خود را بهبود بخشند، بنابراین، اگر به چیزهایی که مربی از شما می خواهد گوش دهید و اجرا کنید، به پیشاهنگ ها نشان خواهید داد که بازیکن قابل اعتمادی هستید و متوجه می شوید. جنبه تاکتیکی بازی

یاد بگیرید که چه زمانی آسان بازی کنید و چه زمانی اقداماتی را انجام دهید که برجسته باشند. انجام این کار دشوار است، اما با تجربه متوجه خواهید شد که بهترین زمان برای هر کاری چه زمانی است. ترکیبی عالی از اقدامات ساده قابل اعتماد، و اقداماتی که “متفاوت” و “تغییر بازی” هستند، ترکیبی عالی برای تحت تاثیر قرار دادن پیشاهنگان است.

 

چگونه یک نماینده فوتبال بگیریم
آگانت های فوتبال شبیه به پیشاهنگان هستند، با این حال آنها برای آژانسی کار می کنند که می تواند تیم های بازیکنان را برای قرارداد پیدا کند.

آنها همچنین به همان چیزهایی نگاه می کنند که پیشاهنگان به آنها نگاه می کنند، بنابراین توصیه ها بسیار مشابه است.

یک نکته این است که فقط مراقب باشید، با والدین خود صحبت کنید و قبل از امضای قرارداد با نماینده با او صحبت کنید. در پایان روز، آنها به دنبال کسب سود از شما هستند، بنابراین مشخص کنید که آیا نماینده واقعی است یا خیر، و به نفع شماست.

آیا برای تبدیل شدن به یک حرفه ای فوتبال باید یک نماینده بگیرید؟

آیا مطلقاً مورد نیاز نیست، در واقع، اگر روی بازی خود کار می کنید، نیازی به پیدا کردن آن نخواهید داشت زیرا باشگاه ها مستقیماً به شما مراجعه می کنند. نمایندگان تنها زمانی مورد نیاز هستند که از قبل یک حرفه ای باشید و در مورد سایر مسائل فوتبال مانند قراردادها، حمایت های مالی و موارد دیگر به کمک و مشاوره نیاز داشته باشید.

نحوه ارتباط مستقیم با باشگاه های فوتبال
همچنین می‌توانید مستقیماً برای آزمایش با باشگاه‌ها تماس بگیرید، با این حال اکیداً توصیه می‌کنیم که یک ویدیوی خوب از شما همراه با عکس‌های گرفته شده در یک بازی واقعی و همچنین تمرین داشته باشید.

به این ترتیب، باشگاه می تواند ابتدا نگاهی به شما داشته باشد و تصمیم بگیرد که آیا می خواهد شما را آزمایش کند یا خیر.

این همچنین به باشگاه نشان می دهد که میل شما برای فوتبالیست شدن بی بدیل است و شما قبلاً در ذهن آنها یک علامت را علامت زده اید!

 

نحوه عضویت در آکادمی
برای شوت صحیح به سمت دروازه و انجام یک پایان خوب، باید مطمئن شوید که قدم های شما به سمت توپ به طور هماهنگ انجام می شود و هنگام تماس نزدیک یا خیلی دور از توپ نیستید.

همچنین، بسته به نوع ضربه ای که برای انجام آن انتخاب کرده اید، مهم است که تماس صحیح با توپ، با قسمت صحیح پای خود برقرار کنید.

همچنین باید انواع مختلف عکس‌های موجود را یاد بگیرید و بر آنها مسلط شوید.

در نهایت، باید با چرخاندن سمت چپ خود به سمت دروازه حرکت کنید تا توپ بتواند مسیر را به درستی دنبال کند.

دسته بندی ها : اخبار داغ , رپرتاژ آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *