بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

متلک سید جلال حسینی به استقلال + سند

سید جلال حسینی : کسی نیست جلوی حرف استقلال را بگیرد!

نویسنده : Parsfootball Instagram Service
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۲۵ فروردین ۱۴۰۳ | ۱۵:۳۰


سید جلال حسینی ، مربی پرسپولیس در خصوص مصاحبه بازیکنان استقلال در مورد پرسپولیس گفت : کسی نیست جلوی حرف استقلال را بگیرد!

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

سید جلال حسینی ، مربی پرسپولیس در روز محرومیت اوسمار ویرا کنار خط حضور داشت و پس از بازی نیز به کنفرانس خبری رفت.

حسینی در ابتدا گفت:

خسته نباشید به همگی. بعد از بازی مقابل گل گهر یک بازی سخت دیگر انجام دادیم. در نیم فصل دوم تمام بازی‌ها سخت است و تیم‌هایی که مدعی هستند کار سخت‌تری دارند.

او در مورد ملوان عنوان کرد:

امروز بچه‌ها مقابل تیمی که نیم فصل عالی نتیجه گرفته بود و عالی بود، خوب کار کردند. خیلی جان‌دار بازی می‌کردند و بچه‌ها زحمت خود را کشیدند. جا دارد از هواداران تشکر کنم، هواداران امروز کمک کردند در یک شرایط سخت کنار پرسپولیس هستند. امیدوارم که در بازی بعدی هم یک روند خوب ادامه دهیم.

مربی پرسپولیس درباره صحبت‌ رقبا درمورد پرسپولیس گفت:

ما زیاد فکر نمی‌کنیم ولی سال‌هاست که این اتفاق می‌افتد. هر کسی هر حرفی که دلش می‌خواهد می‌زند و کسی نیست که جلوی آن‌ها را بگیرد. نه این سال فکر می‌کنم چندین سال که قهرمان می‌شدیم حرف‌هایی زده می‌شد که بدتر بود. متاسفانه اگر ما بخواهیم صحبتی کنیم خیلی زود برخورد می‌کنند.

سیدجلال حسینی در مورد این حریف و حدیث‌ها ادامه داد:

چندین بار گفتیم که اگر قرار باشد جواب بدهیم، می‌توانیم جواب بدهیم. از ما می‌خواهند که این کار را نکنیم و این اشتباه است. باید جواب بدهیم و شرایط طوری شده هر کسی هر چیزی که دلش می‌خواهد می‌گوید. هم کمیته انضباطی و هم کمیته اخلاق تا الان کاری نکرده‌اند که کار خوبی نیست. اصلا دوست نداریم تمرکزمان را از بین ببریم. در این سال این کارها را انجام داده‌ایم و یکسری نهادها مثل کمیته انضباطی و اخلاق هستند که برخورد نمی‌کنند و باعث می‌شود درمورد هر چیزی صحبت کنند.

خبرنگار : یاسر اشراقی


خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *