بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

واکنش خاص سرمربی مطرح لیگ برتری به تقابل حساس با استقلال

مجتبی حسینی سرمربی آلومینیوم اراک : آنالیز خوبی از تیم بزرگ استقلال داشتیم

نویسنده : پارس فوتبال ParsFootball.Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۲۴ فروردین ۱۴۰۳ | ۸:۳۰
مجتبی حسینی : آنالیز خوبی از تیم بزرگ استقلال داشتیم

مجتبی حسینی سرمربی آلومینیوم اراک گفت : از حریف قدرتمند و قابل احترام‌ مان یعنی استقلال شناخت خوبی داریم و امیدواریم که بچه‌های ما پرانرژی و دقیق بازی کنند تا بتوانیم یک بازی خوب مقابل تیم بزرگ استقلال انجام دهیم.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مجتبی حسینی سرمربی آلومینیوم اراک در نشست خبری پیش از دیدار آلومینیوم اراک مقابل استقلال در هفته بیست و سوم لیگ برتر اظهار داشت:

ما پس از بازی گذشته‌مان که سه روز پیش بود و در تبریز بازی خوبی انجام دادیم، دوباره با یک تیم خیلی قوی و صدرنشین لیگ بازی داریم. چالش ما بحث ریکاوری بازیکنان بود و سعی کردیم ریکاوری خوبی داشته باشیم. از حریف قدرتمند و قابل احترام‌ مان یعنی استقلال شناخت خوبی داریم و امیدواریم که بچه‌های ما پرانرژی و دقیق بازی کنند تا بتوانیم یک بازی خوب مقابل تیم بزرگ استقلال انجام دهیم.

وی درباره بازیکنان مصدوم و محروم آلومینیوم اراک مقابل استقلال خاطر نشان کرد:

ما خیلی زیاد اهل ناله و گله نیستیم. سعی کردیم زیاد این مسائل روی ما اثر نگذارد و کارمان را خوب انجام دهیم، اما این موضوع خیلی به ما ضربه زده است.

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم در واکنش به اینکه بازی مقابل استقلال خیلی اهمیت زیادی دارد، فکر می‌کند یک بازی هجومی را مقابل آلومینیوم به نمایش می‌گذارند، تاکید کرد:

من نمی‌توانم جای آن‌ها فکر کنم و برداشت خاصی ندارم و باید مسئول فنی استقلال در این خصوص صحبت کند. ما آنالیز خوبی از استقلال داشتیم و با توجه به وقت کمی که داشتیم سعی کردیم برنامه‌ریزی خوبی داشته باشیم و ان‌ شاءالله اتفاق خوبی برای ما بیفتد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *