بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

واکنش خاص محمد نوری به دیدار پرسپولیس مقابل ملوان + جزئیات

محمد نوری : برای کسب امتیاز از پرسپولیس به زمین می‌ رویم

نویسنده : پارس فوتبال ParsFootball.Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۳ فروردین ۱۴۰۳ | ۱۴:۱۸
محمد نوری : برای کسب امتیاز از پرسپولیس به زمین می‌ رویم

محمد نوری مربی تیم ملوان گفت : ما آماده‌ایم برای یک بازی خیلی خوب‌ انگیزه زیادی داریم دست بازیکنان درد نکند که تا این مرحله توانسته‌اند پنجم جدول باشند امتیازات خوبی کسب کردیم و از تمام تیم‌های بالانشین امتیاز گرفتیم و امیدوارم فردا هم امتیاز بگیریم.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

محمد نوری مربی تیم ملوان در کنفرانس خبری پیش از بازی با پرسپولیس در ابتدا گفت:

آقای تارتار به خاطر آسیب دیدگی‌اش از ناحیه کمر نتوانست شرکت کند و از شما عذرخواهی کرد. بازی فردا بازی سخت و سنگینی است، پرسپولیس بهترین تیم نیم فصل دوم بوده و بازیکنان خیلی خوبی هم گرفته است. آنها خیلی زیبا بازی می‌کنند و نیم فصل دوم ۱۶ امتیاز گرفته‌اند.

نوری در مورد تیم‌شان گفت:

ماهم تیم ملوانیم. نیم فصل دوم ۱۴ امتیاز گرفتیم. همه بازی‌های‌مان را چه داخل خانه و چه خارج از خانه برای کسب ۳ امتیاز می‌رویم. فردا قطعا بازی سخت و سنگینی خواهد بود. می‌دانیم جلوی چه تیمی بازی داریم. نقاط ضعف و قوت‌شان را آنالیز کردیم و امیدوارم فردا یک بازی خیلی خوب انجام بدهیم و تماشاچیان لذت ببرند و هر تیمی هم که مستحق بود برنده شود.

او در مورد این مسابقه ادامه داد:

ما آماده‌ایم برای یک بازی خیلی خوب‌. انگیزه زیادی داریم. دست بازیکنان درد نکند که تا این مرحله توانسته‌اند پنجم جدول باشند. امتیازات خوبی کسب کردیم و از تمام تیم‌های بالانشین امتیاز گرفتیم و امیدوارم فردا هم امتیاز بگیریم. می‌دانیم بازی سختی است و هواداران پرسپولیس تیم خودشان را حمایت می‌کنند. امیدوارم بازی خوبی از آب در بیاید.

او در مورد اینکه خبرنگاران اعلام کردند به دلیل عدم حضور سرمربی تیم‌شان سوالی نخواهند پرسید، گفت:

حق طبیعی شماست. قطعا آقای تارتار اگر آسیب دیدگی نداشت شرکت می‌کرد. از شما خرده نمی‌گیریم و به احترام شما آمدیم. امیدوارم اگر واقعا مشکل پزشکی نداشتند سرمربی‌ها حاضر شوند و جواب خبرنگارها را بدهند. اگر این روند را ادامه دهید سری بعد سرمربی حضور پیدا می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *