بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

کمیته انضباطی کاپیتان محبوب پرسپولیس را نقره داغ کرد

امید عالیشاه به دلیل اظهارات خود در پایان دیدار گل‌گهر سیرجان و پرسپولیس با جریمه نقدی 200 میلیون تومانی و یک جلسه محرومیت تعلیقی رو به رو شد

نویسنده : پارس فوتبال ParsFootball.Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۳ فروردین ۱۴۰۳ | ۱۵:۳۳
امید عالیشاه کاپیتان پرسپولیس با جریمه نقدی رو به رو شد

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال برای امید عالیشاه کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس یک جلسه محرومیت تعلیقی و جریمه نقدی در نظر گرفته است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

اظهارات امید عالیشاه در پایان دیدار گل‌گهر سیرجان و پرسپولیس باعث شد تا کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال او را تا اطلاع ثانوی محروم کرده و برای وی فرصتی 48 ساعته در نظر بگیرد تا دفاعیات خود را به این کمیته ارائه کند.

براساس اعلام مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال پرسپولیس با گذشت بیش از 48 ساعت از صدور رأی یادشده کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ضمن در نظر گرفتن یک جلسه محرومیت تعلیقی برای عالیشاه، جریمه‌ای 200 میلیون تومانی نیز تعیین کرده است.

با این اوصاف امید عالیشاه می‌تواند پرسپولیس را در دیدار پیش رو مقابل ملوان همراهی کند. این مسابقه در چارچوب هفته بیست‌ودوم لیگ برتر از ساعت 20 روز جمعه 24 فروردین ماه در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس هم در این مورد نوشت:

امید عالیشاه کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس که براساس گزارش مقامات رسمی مسابقه بین تیم‌های گل‌گهر و پرسپولیس از سری رقابت‌های لیگ برتر در هفته بیست‌ و دوم لیگ برتر در شهر سیرجان، با دستور موقت از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال مواجه شده بود، پس از پیگیری‌های باشگاه و لایحه ارائه شده، مطابق حکم جدید این کمیته، محرومیت وی به مدت شش ماه به طور تعلیقی اعلام و با جریمه 200 میلیون تومان همراه شد. امید عالیشاه برای حضور در بازی روز جمعه مشکلی نخواهد داشت و می‌تواند سرخپوشان را در این بازی و دیدارهای بعدی همراهی کند».

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *