بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

خوش خنده ترین بازیکن تمرین پرسپولیس + عکس

محمدحسین کنعانی زادگان با روحیه بالا در تمرین پرسپولیس

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۲ فروردین ۱۴۰۳ | ۱۰:۳۱
پرسپولیس ؛ محمدحسین کنعانی زادگان با روحیه بالا در تمرین پرسپولیس

حسین کنعانی این روزها خوشحال ترین فرد تمرین پرسپولیس به حساب می آید.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

محمدحسین کنعانی زادگان با پشت سر گذاشتن حواشی قبل از جام ملتها و پس از آن حالا دوباره در پرسپولیس تبدیل به مهره ای تعیین کننده شده است.

کنعانی که به همان اندازه که مورد اعتماد یحیی گل محمدی و امیر قلعه نویی بود حالا مورد وثوق اوسمار ویرا نیز هست در مصاف با گل گهر نمایش مثبتی از خود ارائه کرد تا امیدواری به خط دفاعی در بازی های باقیمانده لیگ بیشتر شود.

کنعانی نشان داد با بالا بردن کیفیت کارش در زمین و دوری از حواشی در کنار گئورگی می تواند روزهای خوش فصل قبل مرکز خط دفاع سرخ ها با حضور پورعلی گنجی – گولسیانی را تکرار کند و کشتی سرخ را به سمت قهرمانی پیش ببرد چرا که در لیگ برتر ایران به تجربه ثابت شده گل نخوردن یا خیلی کم گل خوردن اصل اول قهرمانی است و پرسپولیس در تمام فصولی که قهرمان شده یا از بهترین خط دفاعی لیگ برخوردار بوده یا یکی از سه تیم برتر فصل در این آیتم بوده است.

پرسپولیس ؛ محمدحسین کنعانی زادگان با روحیه بالا در تمرین پرسپولیس

کنعانی در نیم فصل اول چند بازی کنار گولسیانی لغزید اما بیشتر از هر مدافع میانی دیگری در پرسپولیس ثبات داشته و شرایطی که در تیم ملی به وجود آورده اینجا در کمپ سرخ ها هم برقرار است و بیرون نشستن او درمبرخی مسابقات مثل آنچه در مقطع پایانی نیم فصل اول رخ داد تنها می تواند علت غیر فنی داشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *