بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

بدشانسی بایرن مونیخ در درقیقه 90 برابر آرسنال + عکس

ضربه تیرک کومان به آرسنال در دقیقه 90

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۲ فروردین ۱۴۰۳ | ۹:۳۸
بایرن مونیخ ؛ ضربه تیرک کومان به آرسنال در دقیقه 90

کینگزلی کومان با بدشانسی نتوانست گل پیروزی بایرن مونیخ مقابل آرسنال را به ثمر برساند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

بایرن مونیخ در استادیوم امارات شهر لندن مقابل آرسنال به تساوی ۲-۲ رسید. در این بازی ابتدا بوکایو ساکا برای توپچی‌ها گلزنی کرد اما در همان نیمه اول شاگردان توماس توخل ابتدا با گل سرژ گنابری و سپس پنالتی هری کین به بازی برگشتند و ۲-۱ جلو افتادند.

در حالی‌که بایرن به خوبی از برتری‌اش دفاع می‌کرد، در دقیقه ۷۶ حرکت عالی گابریل ژسوس منجر به این شد که لئاندرو تروسار در مقابل دروازه نویر صاحب توپ شود و دروازه مهمان را باز کند.

پس از این گل بایرن مونیخ با احتیاط دوباره وارد فاز هجومی شد تا برتری از دست‌رفته‌اش را برگرداند. آنها چندین حمله نصفه و نیمه داشتند اما جدی‌ترین آنها در دقیقه ۹۰ رخ داد.جمال موسیالا با حرکتی از سمت چپ مدافعان آرسنال را به هم ریخت و سپس توپ را به مقابل دروازه فرستاد. کومان که در دقیقه ۶۶ به جای لروی سانه به بازی رفته بود، توپ را قطع کرد و آن را از بین پاهای رایا روانه دروازه کرد اما توپ با بدشانسی در پشت سر دروازه‌بان آرسنال به تیر عمودی خورد و دفع شد تا جدی‌ترین موقعیت بازی پس از گل دوم آرسنال با بدشانسی از دست برود.

بایرن مونیخ ؛ ضربه تیرک کومان به آرسنال در دقیقه 90 بایرن مونیخ ؛ ضربه تیرک کومان به آرسنال در دقیقه 90

توماس توخل در نشست خبری بعد از بازی مدعی شد که آنها توانایی پیروزی را داشته‌اند و از این موقعیت کومان به‌عنوان بهترین شانس‌شان برای کسب برد نام برد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *