بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

پیشنهاد ویژه اسطوره استقلال برای ستاره های آبی + جزئیات

مجید نامجومطلق : استقلال باید با آرامش و تمرکز بالا بازی‌ها را دنبال کند

نویسنده : پارس فوتبال ParsFootball.Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۱ فروردین ۱۴۰۳ | ۱۳:۴۱
مجید نامجومطلق : استقلال باید با آرامش و تمرکز بالا بازی‌ها را دنبال کند

مجید نامجومطلق پیشکسوت استقلال گفت : استقلال باید با آرامش و تمرکز بالا بازی‌ها را دنبال کند اکنون استقلال با اختلاف یک امتیاز نسبت به پرسپولیس صدرنشین است و این مساله قطعا از نظر بعد روانی تاثیر نامطلوبی روی بازیکنان خواهد گذاشت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مجید نامجومطلق پیشکسوت استقلال در ارزیابی از عملکرد تیم استقلال در بازی برابر مس رفسنجان و شرایط تیم استقلال برای ادامه بازی‌ها اظهار کرد:

بازی سنگینی برای هر دو تیم بود. البته مس رفسنجان بازی بسیار خوبی را برابر استقلال ارائه داد. هر چند انتظارات از استقلال باتوجه به شرایط جدول که آبی‌پوشان نباید سه امتیاز بازی را از دست می‌دادند، زیاد بود اما در نهایت این انتظار برآورده نشد.

وی گفت:

در این بازی بحث داوری هم مطرح بود. چند سال است که فوتبال ما گریبان‌گیر اشتباهات داوری شده و نبود سیستم VAR این گونه خطاها را افزایش می‌دهد. امیدوارم این سیستم هر چه زودتر وارد فوتبال شود تا اشتباهات داوری که مشکوک به نظر می‌رسد، شفاف سازی شود و سرنوشت یک تیم به دلیل اشتباهات داوری تغییر نکند.

این پیشکسوت فوتبال خاطرنشان کرد:

همین ۳ امتیازها سرنوشت یک تیم را برای قهرمانی رقم می‌زند. استقلال برای حفظ صدرنشینی تلاش زیادی کرده و اکنون حیف است که با یک اشتباه صدرنشینی را از دست بدهد.

نامجومطلق تصریح کرد:

در حال حاضر در کشورهای کمتر پیشرفته نیز از سیستم VAR استفاده می‌شود، چرا در فوتبال ما نباید این سیستم وجود داشته باشد و همواره تیم‌ها به خاطر اشتباهات داوری لطمه بخورند.

وی درباره وضعیت استقلال برای ادامه بازی‌ها و حفظ صدرنشینی گفت:

استقلال باید با آرامش و تمرکز بالا بازی‌ها را دنبال کند. اکنون استقلال با اختلاف یک امتیاز نسبت به پرسپولیس صدرنشین است و این مساله قطعا از نظر بعد روانی تاثیر نامطلوبی روی بازیکنان خواهد گذاشت. البته استقلال بازیکنان باتجربه‌ای دارد و تصور نمی‌کنم تحت تاثیر فشارهای روانی قرار بگیرند و بازی‌های بعدی را با آرامش و تمرکز بالا دنبال نکند.

نامجومطلق در پایان افزود:

۸ بازی باقیمانده تا پایان فصل حکم فینال را برای استقلال دارد و باید در هر بازی به سختی رقابت کند تا قهرمانی را به راحتی از دست ندهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *