بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

اینتر هر روز نزدیک تر به قهرمانی در سری آ

سیمونه اینزاگی، سرمربی اینتر : برای قهرمانی به هشت امتیاز دیگر نیاز داریم

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۱ فروردین ۱۴۰۳ | ۱۱:۰۷
اینتر ؛ سیمونه اینزاگی، سرمربی اینتر : برای قهرمانی به هشت امتیاز دیگر نیاز داریم

سیمونه اینزاگی، سرمربی اینتر، از بازیکنان خواست متمرکز باشند و هشت امتیاز دیگر را به دست آورند تا قهرمانی‌شان را قطعی کنند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

اینتر شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته سی و یکم سری آ ایتالیا روبروی اودینزه به میدان رفت و موفق شد این تیم را با نتیجه 1-2 شکست دهد.

نراتزوری در ابتدا با یک گل از حریف عقب افتاد اما هاکان چالهان اوغلو بازی را از روی نقطه پنالتی به تساوی کشاند و این داویده فراتزی بود که در دقیقه پنجم وقت‌های تلف شده موفق شد سه امتیاز این بازی را برای تیمش به ارمغان آورد تا پیروزی شیرینی را به دست آورده باشند.

اینزاگی پس از پایان این بازی در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت:

«من دوست دارم به اودینزه تبریک بگویم. آنها بازی خیلی خوبی ارائه کردند و باختن به این شکل واقعا آزاردهنده است. اما فکر می‌کنم که آنها با سازماندهی خوبی که دارند نتایج بهتری خواهند گرفت.

ما بازی مهمی را در این مسیر برنده شدیم. گلی قابل پیش بینی دریافت کردیم. من مثال بازی با رم را برای تیم زدم. خوشبختانه زیاد پیش نیامده است که ما از حریف عقب افتاده باشیم. این پسرها واقعا فوق العاده هستند و خیلی خوب بازی می‌کنند.

ما موفق شدیم به رکورد کسب 26 پیروزی در 31 بازی برسیم که روند بسیار عالی و خوبی برای ما به حساب می‌آید. حالا باید این فاصله را حفظ کنیم. هماهنگی بسیاری درون این تیم وجود دارد و همه به یکدیگر برای کسب نتیجه کمک می‌کنند. به هشت امتیاز دیگر نیاز داریم.

باید متمرکز باشیم و حالا به بازی روز یکشنبه برابر کالیاری فکر خواهیم کرد. این گروه باید در یک مسیر پیش برود. هماهنگی بین ما خیلی خوب است. هرکسی که وارد زمین می‌شود همیشه کمک بزرگی به ما می‌کند. حالا باید کار را به بهترین شکل ممکن تمام کنیم.

امشب به بازیکنانم گفتم که باید به خلق موقعیت ادامه دهند. ما باید به مسیر خودمان نگاه کنیم. به کاری که در اروپا انجام دادیم افتخار می‌کنیم و هیچ حسرتی نداریم. حق ما پیروزی برابر اتلتیکو بود اما شرایط اینطور پیش رفت. برای هر حریفی احترام قائل هستیم اما با تمام وجود می‌جنگیم و هرگز تسلیم نخواهیم شد.»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *