بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

پوستر ویژه فولاد برای بازی حساس + عکس

پوستر فولاد با الهام از بازی شطرنج برای دیدار برابر هوادار در لیگ برتر

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۹ فروردین ۱۴۰۳ | ۱۵:۳۳
فولاد ؛ پوستر فولاد با الهام از بازی شطرنج برای دیدار برابر هوادار در لیگ برتر

باشگاه فولاد خوزستان نبرد امروز این تیم با هوادار تهران را به یک شطرنج تشبیه کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در یکی از بازی‌های حساس هفته بیست و دوم لیگ برتر امروز فولاد خوزستان از هوادار تهران پذیرایی می‌کند. دو تیم 20 امتیازی جدول لیگ برتر در شرایطی به مصاف هم می‌روند که برنده این بازی تا حد زیادی از منطقه خطر و پایین جدول دور می‌شود و از طرف دیگر شانس کسب رتبه‌های تک رقمی را نیز به دست می‌آورد.

در فاصله چند ساعت مانده به بازی فولاد و هوادار، باشگاه میزبان اقدام به انتشار پوستری جالب کرده است. بخش رسانه‌ای باشگاه فولاد بازی امروز با هوادار را به یک شطرنج تشبیه کرده است.

فولاد ؛ پوستر فولاد با الهام از بازی شطرنج برای دیدار برابر هوادار در لیگ برتر

فولادی‌ها زمین چمن ورزشگاه خود را با رنگ‌ سفید خطوط زمین به شکل صفحه شطرنج طراحی کرده‌اند و از دو مهره شطرنج برای نشان دادن دو تیم بهره بردند. مهره وزیر به رنگ قرمز و زرد که متعلق به فولاد است در آمده و مهره قلعه با رنگ سفید و بنفش هوادار نمایش داده شده است.

وزیر فولادی‌ها در این پوستر روبه‌روی قلعه هوادار قرار گرفته و حالا باید دید در زمین چمن کادرفنی دو تیم چگونه در این مسابقه شطرنج‌وار عمل می‌کنند و در نهایت کدام تیم خوشحال زمین بازی را ترک خواهد کرد.

نکته قابل توجه در این پوستر استفاده از فونت فارسی برای نوشتار است که باشگاه فولاد مدتی است این مسئله را در نظر گرفته است. گفتنی است؛ دیدار فولاد و هوادار ساعت 19:15 امروز در ورزشگاه شهدای فولاد خوزستان برگزار می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *