بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

عزم راسخ شمسایی برای قهرمانی تیم ملی + عکس

چهره جدی وحید شمسایی در تمرین تیم ملی فوتسال

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۹ فروردین ۱۴۰۳ | ۱۵:۱۵
شمسایی ؛ چهره جدی وحید شمسایی در تمرین تیم ملی فوتسال

وحید شمسایی این روزها با جدیت فراوانی تمرینات تیم ملی را برای موفقیت در جام ملت‌های آسیا زیر نظر دارد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

اردوی تیم ملی فوتسال پیش از آغاز سال جدید در کمپ تیم ملی آغاز شد و سپس شاگردان وحید شمسایی برای کسب آمادگی بیشتر، گذر از تمرینات بدنسازی و قرار گرفتن در فاز مسابقه در اردویی سه جانبه در کشور ویتنام شرکت کردند.

پس از بازگشت از این اردو و بازی با تیم‌های مراکش، نیوزیلند و ویتنام که با دو پیروزی و شکست مقابل مراکش تمام شد، بار دیگر شمسایی و شاگردانش به کمپ تیم ملی بازگشته‌اند و در حال پیگیری تمرینات هستند.

عکس‌های منتشر شده از تمرینات تیم ملی در کمپ نشان می‌دهد که با وجود اخلاق خوشی که معمولا در محافل عمومی و دوستانه از شمسایی سراغ داریم، او در هنگام کار با شاگردانش به هیچ وجه با کسی شوخی ندارد و این را می‌شود از چهره خشمگین او هنگام هدایت برنامه‌های تمرینی به خوبی متوجه شد.

شمسایی ؛ چهره جدی وحید شمسایی در تمرین تیم ملی فوتسال شمسایی ؛ چهره جدی وحید شمسایی در تمرین تیم ملی فوتسال شمسایی ؛ چهره جدی وحید شمسایی در تمرین تیم ملی فوتسال
شمسایی دو سال پیش فرصت بزرگی را برای قهرمانی در جام ملت‌های آسیا از دست داد و حالا با تغییر برخی تصمیمات گذشته نظیر بازگرداندن بازیکنان باتجربه درصدد جبران است و به عنوانی جز‌ قهرمانی آسیا فکر نمی‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *