بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

واکنش معنادار رحمتی به تساوی جنجالی استقلال با مس رفسنجان + سند

کیانوش رحمتی ، مربی استقلال پس از تساوی با مس رفسنجان : استقلال برای قهرمانی باید مسلح‌تر باشد

نویسنده : Parsfootball Instagram Service
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۹ فروردین ۱۴۰۳ | ۱۲:۴۶


کیانوش رحمتی ، مربی استقلال پس از پایان بازی در میکسدزون ورزشگاه حاضر شد و نسبت به شرایط این تیم و اتفاقات بازی با مس رفسنجان به گفتگو پرداخت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

کیانوش رحمتی ، مربی استقلال پس از پایان بازی در میکسدزون ورزشگاه حاضر شد و نسبت به شرایط این تیم و اتفاقات بازی با مس رفسنجان به گفتگو پرداخت.

کیانوش رحمتی در ابتدای صحبت‌های خود گفت:

اتفاقات بازی امروز به نفع ما نبود و دو تعویق اجباری داشتیم، مهدی مهدی پور از ناحیه زانو مصدوم شد و جلال‌الدین ماشاریپوف از ناحیه دوقلو پا به دلیل مصدومیت از زمین مسابقه خارج شدند و حتی گوستاوو هم از ناحیه همسترینگ مصدوم شد و ما ترسیدیم که اگر تعویض نشود مثل مهدی‌پور مصدوم شود و آنها را تعویض کردیم با اینکه می‌دانستیم خروج آنها بار هجومی استقلال را کمتر می‌کند.

رحمتی نسبت به شرایط مسابقه عنوان کرد:

بازی خیلی خوبی بود، یک‌سری افراد فقط از بازی دفاعی استقلال صحبت می‌کنند، هفتاد درصد بازیکنان ما که در زمین حضور داشتند موقعیت گل داشتند و بعضی از بازیکنان چند موقعیت گل داشتند، یک بازی سراسر هجومی را شاهد بودیم و روی چند اشتباه که داشتیم گل خوردیم ولی بازیکنان تیم ما زحمت کشیدند و بازی را برگرداندند و موقعیت‌های حوب و زیادی داشتیم که برتری را کسب کنیم، تیم برتر میدان ما بودیم، ما مشکلات زیادی داریم و اگر بخواهند ما را از بیرون اذیت کنند و بگویند این تیم دفاعی است و بردهایش اقتصادی است کار درستی نیست.

مربی استقلال در ادامه افزود:

انتظار ما این است که داوری‌ها منصفانه باشد و امروز روند داوری به شکلی بود که ما نسبت به قضاوت آنها رضایت نداشتیم، خواجه‌گیری اعتراض ساده‌ای انجام و نسبت به کمک داور اعتراض کرد که شما باعث شدید من کارت زرد دریافت کنم و همین موضوع باعث اخراج او شد.

کیانوش نسبت به عدم حضور در کنفرانس مطبوعاتی عنوان کرد:

داستان خاصی ندارد و در ادامه حتما شاهد خواهید بود که این اتفاق رقم خواهد خورد، تمرکز نکونام روی تمرینات است و حواس او کامل به روی تیم است و می‌خواهد تمرکز صد درصدی روی تیم باشد، روز قبل از مسابقه بسیار مهم است.

رحمتی نسبت به عدم حضور نکو در کنفرانس‌های بعد بازی گفت:

این را باید بعدا در ادامه صحبت کنیم و ببینیم علت آن چیست!

مربی استقلال در ادامه صحبت‌های خود اعتراض‌هایش به داوری را ادامه داد و گفت:

ما انتظار داریم که داوری‌های ما مانند تیم‌های دیگری که در کورس قهرمانی حضور دارند قضاوت شود، فکر می‌کنم ضربه فخرالدینی از خط رد شده بود حتی داور مسابقه نظر کمکش را هم نخواست، کار برای استقلال سخت است و تلاش می‌کنیم به این عنوان برسیم.

رحمتی نسبت به عدم حضور سیلوا در این مسابقه گفت:

او مصدوم نبود و مسئله خاصی نبود.

مربی استقلال در انتها نسبت به مشکلات مالی استقلال عنوان کرد:

بحث حضور مدیرعامل در تمرینات نیست، باید مشکلات تیم حل شود، تیمی که برای قهرمانی می‌جنگد باید از لحاظ بازیکن مسلح‌تر باشد، باید طور دیگری کمک کنند تا تیم سرحال باشد، مشکلات تیم کمتر شود و در نهایت در مسابقه بهتر عمل کنند.


خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *