بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

کاپیتان چلسی ستاره خائن را تشویق کرد + عکس

تشویق ریس جیمز، کاپیتان چلسی برای میسون مانت در استمفوردبریج

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۱۸ فروردین ۱۴۰۳ | ۱۷:۰۲
جیمز ؛ تشویق ریس جیمز، کاپیتان چلسی برای میسون مانت در استمفوردبریج

ریس جیمز، کاپیتان چلسی، میسون مانت را درحالی‌که تمامی ورزشگاه استمفوردبریج علیه این بازیکن بودند، تشویق کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

ریس جیمز در جریان پیروزی دراماتیک 4-3 چلسی مقابل منچستریونایتد در روز پنجشنبه، میسون مانت را تشویق کرد.

این بازی اولین بازگشت مانت به ورزشگاه استمفوردبریج بود. این بازیکن که از کودکی در چلسی حضور داشت، تابستان گذشته از این باشگاه جدا شد و به یونایتد رفت.

وقتی مانت قرار بود در نیمه دوم تعویض شده و وارد ترکیب یونایتد شود با شعارهای تند طرفداران در استمفوردبریج مواجه شد که او را خائن خطاب می‌کردند.

با این حال در ویدیویی که جدیدا منتشر شده اینطور به نظر می‌رسد که ریس جیمز برای هم تیمی سابق خود که آماده ورود به زمین می‌‌شود، دست زده و او را تشویق می‌کند.

کاپیتان چلسی که دوران نقاهت پس از مصدومیت همسترینگ را پشت سر می‌گذارد، در زاویه تصاویر پخش شده پشت سر مانت روی نیمکت چلسی نشسته بود و به آرامی او را تشویق کرد.

جیمز ؛ تشویق ریس جیمز، کاپیتان چلسی برای میسون مانت در استمفوردبریج جیمز ؛ تشویق ریس جیمز، کاپیتان چلسی برای میسون مانت در استمفوردبریج

اقدام جیمز ممکن است عجیب به نظر برسد اما او با مانت رابطه بسیار صمیمانه‌ای داشته که هر دوی آن‌ها در آکادمی چلسی کنار هم پرورش یافتند.

البته تمام بازیکنان چلسی در این بازی از مانت استقبال نکردند و انزو فرناندز در جریان نیمه دوم با این بازیکن انگلیسی درگیر شد. هافبک چلسی، مانت را ترسو خطاب کرد و لوگوی چلسی را به او نشان داد تا به نوعی به جدایی او از آبی‌ها طعنه بزند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *