بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

سخت ترین تمرین رئالی ها برای رویارویی با منچسترسیتی + عکس

تمرین فشرده و سخت انچلوتی برای بازیکنان رئال مادرید پیش از دیدار با منچسترسیتی

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۱۸ فروردین ۱۴۰۳ | ۱۲:۴۷
رئال مادرید ؛ تمرین فشرده و سخت انچلوتی برای بازیکنان رئال مادرید

دیروز کارلو آنچلوتی تمرینی سخت و فشرده برای بازیکنانش ترتیب داده بود تا برای بازی با منچسترسیتی به بهترین شکل مهیا شوند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

رئال مادرید بدون اینکه این هفته در لالیگا بازی داشته باشد خود را برای بازی حساس برابر سیتی مهیا می کند. بازی رفت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان که سه شنبه شب در برنابئو برگزار خواهد شد. این سومین رویارویی متوالی دو تیم در دور حدفی لیگ قهرمانان است.

کارلتو بعد از بازی با بیلبائو به بازیکنانش دو روز استراحت داد و سپس تمرینات از سر گرفته شد. در تمرین دیروز تیبو کورتوا و داوید آلابا غایب بودند و دنی سبایوس نیز بعد از مدتی غیبت دوباره در دسترس بود.

نکته قابل توجه تمرین، فشردگی و فشار بیش از اندازه کادر فنی به بازیکنان بود. منابع نزدیک به رئال گزارش داده اند که کارلتو نفس بازیکنانش را گرفت و این یکی از جدی‌ترین تمرینات سال بود. رئال نمی خواهد اتفاق سال گذشته تکرار شود و دوست دارد در همین بازی رفت کار سیتی را تمام کند تا برای بازی برگشت با دغدغه کمتری به اتحاد برود اما همه می دانند که این کار ساده ای نخواهد بود. رئال سه شنبه شب نتیجه مثبت این تمرین پرفشار را خواهد دید؟

رئال مادرید ؛ تمرین فشرده و سخت انچلوتی برای بازیکنان رئال مادرید رئال مادرید ؛ تمرین فشرده و سخت انچلوتی برای بازیکنان رئال مادرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *