بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

بازگشت ستاره خائن به ورزشگاه خانگی بارسلونا

عثمان دمبله چهارشنبه شب برابر بارسلونا به میدان می رود

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۱۸ فروردین ۱۴۰۳ | ۱۲:۵۰
دمبله ؛ عثمان دمبله چهارشنبه شب برابر بارسلونا به میدان می رود

چهارشنبه شب عثمان دمبله برای اولین بار بعد از جدایی از بارسا برابر تیم سابقش به میدان خواهد رفت در حالی که به نظر نمی رسد بارسایی‌ها او را بخشیده باشند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

عثمان دمبله در سال 2017 با رقم 105 +40 میلیون یورو از دورتموند به بارسا پیوست تا جانشین نیمار شود ولی در چهار فصل متوالی مصدومیت های متعدد اجازه نداد او برای بارسا مهره ای موثر باشد اما با ورود ژاوی به بارسا در نوامبر 2021 همه چیز تغییر کرد. دمبله که زیر نظر رونالد کومان توانسته بود شرایط بهتری پیدا کند، با ژاوی اوج گرفت.

تغییر در برنامه تمرینی و سبک زندگی سبب شد دمبله شرایط بدنی بهتری پیدا کند و دیگر به ندرت مصدوم شد. او حالا همان بازیکنی شده بود که بارسا می خواست و در دو سال گذشته نیز گل های مهمی برای بارسا زد. نمی توان نقش دمبله در قهرمانی فصل گذشته بارسا در لالیگا و سوپرجام اسپانیا را فراموش کرد.

در پایان فصل دمبله تاکید کرد که در بارسا خواهد ماند و حتی قبل از شروع تور آمریکای بارسا نیز او به ژاوی قول ماندن داد. بند فسخ دمبله در ژوئن و جولای 50 میلیون یورو بود که تنها 25 میلیون به باشگاه تعلق داشت و در صورت جدایی 25 میلیون یورو به خود بازیکن می رسید. همه چیز تحت کنترل بود تا اینکه پیشنهاد رسمی پی اس جی به دمبله رسید.

ستاره فرانسوی پیشنهاد پاریسی ها را به بارسا اطلاع داد و گفت تصمیم به جدایی گرفته است. بارسا و شخص ژاوی تلاش زیادی برای منصرف کردن دمبله داشتند ولی موفق نشدند و دمبله قبل از آگوست بارسا را به مقصد پی اس جی ترک کرد. بند فسخ او از اول آگوست 100 میلیون یورو می شد و تمام پول نیز به بارسا می رسید.

از جدایی امباپه بارسا تنها به 25 میلیون یورو رسید و ژاوی نیز یکی از تعیین کننده ترین بازیکنانش را از دست داد. انتقالی که برای بارسایی ها حکم نوعی خیانت را داشت.

چند ماه بعد عثمان به عنوان بازیکن پی اس جی باید برابر بارسا قرار بگیرد و از حالا می توان انتظار داشت در بازی برگشت استقبال خوبی از او در مونتجوئیک نشود. منتظر سوت ها علیه عثمان باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *