بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

واکنش معنادار پیشکسوت تراکتور به دیدار مقابل سپاهان

مرتضی اسدی : تراکتور در مقابل سپاهان فرصت‌ سوزی کرد

نویسنده : پارس فوتبال ParsFootball.Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۱۸ فروردین ۱۴۰۳ | ۱۰:۳۹
مرتضی اسدی : تراکتور در مقابل سپاهان فرصت‌ سوزی کرد

مرتضی اسدی پیشکسوت تراکتور گفت : تراکتور فرصت سوزی کرد. هوادار در این فصل بارها نشان داد تراکتور همیشه و در هر رقابتی برایش مهم است متأسفانه باید بگویم احساس می‌کنم قدر آنها را نمی‌دانند تراکتور می‌توانست فشار بیشتری روی دروازه سپاهان با حضور تماشاگرانش بیاورد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مرتضی اسدی پیشکسوت تراکتور ضمن انتقاد از کیفیت فنی پایین دیدار تیم‌های فوتبال تراکتور و سپاهان اصفهان گفت:

حاشیه بیشتر از متن در بازی دو تیم بود. هر دو تیم ترس از باختن داشتند و کاملا مشخص بود که یک امتیاز هم برای سرمربیان تراکتور و سپاهان راضی کننده است.

کاپیتان پیشین تراکتور با اشاره به حضور پررنگ هواداران این تیم تاکید کرد:

تراکتور فرصت سوزی کرد. هوادار در این فصل بارها نشان داد تراکتور همیشه و در هر رقابتی برایش مهم است. متأسفانه باید بگویم احساس می‌کنم قدر آنها را نمی‌دانند. تراکتور می‌توانست فشار بیشتری روی دروازه سپاهان با حضور تماشاگرانش بیاورد چون مطمئن هستم برای هر حریفی بازی کردن در ورزشگاه یادگار امام تبریز مقابل چشم کسانی که یک‌صدا تراکتور را تشویق می‌کنند کار ساده‌ای نیست.

او ادامه داد:

شما اگر دقت کنید بازیکنان سپاهان چند بار برای خروج از جو ورزشگاه مجبور شدند بازی را متوقف کنند. این به خاطر نگاه حرفه‌ای آنها بود که توانستند خیلی خوب از شرایط سخت خارج شوند اما تراکتور میل بردن نداشت.

«حالا دیگر استقلال و پرسپولیس امان نمی‌دهند». اسدی با بیان این جمله درباره رقابت قهرمانی برای لیگ بیست و سوم یادآور شد:

تراکتور و سپاهان دیگر خیلی سخت می‌توانند جای استقلال و پرسپولیس را در رتبه‌های اول و دوم بگیرند. شانس آنها خیلی کم شد. سرخابی‌های پایتخت تیم‌هایی نیستند که قدر وضعیت فعلی خود را ندانند. استقلال و پرسپولیس با ادامه همین روند تا هفته آخر برای قهرمانی خواهند جنگید.

اسدی در پایان درباره ولخرجی‌های صورت گرفته در تراکتور و سپاهان خاطرنشان کرد:

نمی‌توان اسمش را ولخرجی گذاشت. اهداف هر دو باشگاه در ابتدای فصل با الان فرق داشت. باید دید هدف گذاری مشخص برای رسیدن به قهرمانی چگونه بوده است. به هر حال الان تراکتور می‌تواند به جام حذفی بیشتر از لیگ برتر فکر کند. البته هیچ چیز در لیگ هم تمام نشده است و یک اتفاق می‌تواند قاعده قهرمانی را تغییر دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *